موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی
سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۶ ق.ظ

dogecoin: آیا SpaceX الون ماسک می تواند Dogecoin را به ماه ببرد؟

 

توسط جوانا اوزینگر

افزایش ارز رمزنگاری شده Dogecoin پس از استفاده از رمز برای پرداخت هزینه پرتاب ماهواره ماه به سطح جدیدی رسید.

اسپیس ایکس ، شرکت بازرگانی موشک ایلان ماسک ، در سال 2022 سفری ماه را آغاز می کند و به اصطلاح کوبسات – مینی ماهواره ای که برای اکتشافات فضایی استفاده می شود – توسط شرکت انرژی هندسی حمل می شود که هزینه آن به طور کامل توسط Dogecoin پرداخت می شود.

این توسعه فقط آخرین پیچ و تاب در حماسه توکن دیجیتال است که از سال 2013 به عنوان یک شوخی آغاز شد ، اما هم اکنون الگوی رفتاری غالب اینترنت است و در یک سال گذشته 21،000٪ تجمع داشته است.  ماسک یکی از بازیگران اصلی درام بوده است و طی ماه های اخیر با یک سری توییت ها قیمت را افزایش داده است.

بر اساس بیانیه Geometric ، ماموریت موسوم به DOGE-1 به ماه اولین محموله تجاری ماه در تاریخ است که به طور کامل با Dogecoin پرداخت می شود.  این مکعب 40 کیلوگرمی با موشک SpaceX Falcon 9 به فضا پرتاب خواهد شد.این شرکت اندازه دوگ کوین مربوط به معامله SpaceX را مشخص نکرد.  هیچ پاسخی فوری به سوالات ارسالی از طریق ایمیل چند ساعت بعد داده نشد.

وب سایت Geometric این شرکت را یک شرکت خصوصی کانادایی توصیف می کند که در اصل برای ابداع فناوری های انرژی تجدیدپذیر ایجاد شده و از آن زمان به مناطقی مانند فضا گسترش یافته است.

Geometric در بیانیه ای گفت: “DOGE یک ارز دیجیتال سریع ، مطمئن و رمزنگاری شده مطمئن است که وقتی بانک های سنتی قادر به کار نیستند و به اندازه کافی پیشرفته برای تأمین اعتبار کامل یک ماموریت تجاری به ماه ، کار می کند.” SpaceX و شرکت انرژی هندسی و نمونه ای از مأموریت های آینده به ماه و مریخ است. ”

مارک کوبان ، اسنوپ داگ و ژن سیمونز از دیگر افراد مشهوری هستند که Dogecoin را تقویت کرده اند.  در همین زمان ، هشدارهای زیادی مبنی بر ناپایدار بودن رالی و خریداران می توانند تمام پول خود را از دست بدهند.

از جمله “به ماه” اغلب برای ابراز امیدواری برای ادامه رشد قیمت دارایی استفاده می شود و ماسک از این اصطلاح در یک پست توییتر با اشاره به معامله ماه استفاده می کند.  وی همچنین آخر هفته آخر هفته در Live TV در یک حضور تلویزیونی این رمز را نقل کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۱
عرفان محمدپور