موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

انتظار می رود اواخر امسال ، Foxtel نسل پنجم خود را که با نام Foxtel iQ5 شناخته می شود ، روانه بازار کند.  خبر بزرگ از این نسل بعدی این است که Foxtel قصد دارد همه کانال ها را فقط با IP به مشتریان خود ارائه دهد.

در حالی که Foxtel چندین سال جعبه های OTA را ارائه می دهد ، انتخاب کانال ها در مقایسه با مشتریان ماهواره ای و کابلی محدود است.  خوشبختانه این مورد در سخت افزار و بروزرسانی بعدی برطرف می شود.

تلویزیون Blackbox امروز در پستی جدید جزئیات iQ5 را تأیید کرد ، که همچنین نقل قول هایی از مدیرعامل گروه Foxtel را که اخیراً در اجلاس Business of Media سخنرانی کرده بود ، به اشتراک گذاشت.

“ما با iQ4 در سال 2018 شروع به کار کردیم. می توانیم تأیید کنیم که در اواخر سال جاری ، iQ5 ، اولین پلاگین IQ کاملاً پلاگین و بازی خود را منتشر خواهیم کرد.

این اولین افزونه در تاریخ Foxtel است که نیازی به نصب کننده ندارد ، به هیچ کابل یا ماهواره ای احتیاج ندارد و می تواند در چند دقیقه وصل شود و اجرا شود.  “

مدیر عامل شرکت Foxtel Group ، پاتریک دلانی

با توجه به مکانی که استرالیا از نظر اتصال در سال 2021 در نظر گرفته است ، تعجب آور نیست که Foxtel تمرکز خود را بر روی ارائه یک راه حل ساده و آسان برای جلب نظر بیشتر مشتریان قرار داده است.  این دستگاه پخش جریانی محتوای زنده و درخواستی را از فهرست Foxtel ارائه می دهد.

برای این مشتریان ماهواره ای ، باید بدانید که پشت سخت افزار iQ5 هنوز باید حاوی اتصال آنتن باشد.

یکی از بزرگترین س myالات من کیفیت ارائه شده از طریق iQ5 است.  در حالی که این سخت افزار مطمئناً قادر به تولید کیفیت 4K برای رابط و سایر سرویس های جریانی مانند Netflix و YouTube است ، کیفیت محتوای Foxtel امروز برای مشتریان Foxtel Now در 1080 باقی مانده است.

اگر امروز می خواهید مانند 4 فرمول 1 ، ورزش های زنده را تجربه کنید ، به Foxtel از طریق ماهواره احتیاج دارید ، اما به نظر می رسد زمان مناسب تغییر است.  کانال 444 یک کانال UltraHD ویژه است و محتوایی مانند Bathurst 1000 ، مسابقات NRL و حتی مسترهای آمریکایی نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۸
عرفان محمدپور