موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی
چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۷ ق.ظ

NVIDIA GeForce RTX 30 Series لپ تاپ ها را به قدرت بازی تبدیل می کند

 

انویدیا از موج جدید لپ تاپ های GeForce RTX خبر داده است.  از بهترین تولیدکنندگان جهان ، آنها ردیابی پرتوی بی درنگ و AI DLSS را براساس ده ها میلیون بازیکن و سازنده دیگر تحویل می دهند و این دستگاه ها فقط با 799 دلار (1019.48 دلار + GST) شروع می شوند.

سیستم عامل ها ، بسیاری از آنها مبتنی بر GPU های جدید لپ تاپ GeForce RTX 3050 Ti و 3050 هستند ، معماری Ampere NVIDIA را با هسته های ویژه RT و Tensor به بیشترین مخاطب تاکنون معرفی می کنند و تعداد لپ تاپ های RTX 30 Series را به بیش از 140 می رسانند.

انویدیا می گوید این تراشه ها عملکردی استثنایی در یک طراحی باریک و زیبا با ادعاهای عملکرد باورنکردنی ارائه می دهند.  لپ تاپ های جدید RTX دو برابر سریعتر از سیستم های نسل قبل هستند و گیم پلی روان و 60 فریم بر ثانیه را با کیفیت 1080p در عناوین معروف مانند Minecraft RTX و Call of Duty: Black Ops Cold War ارائه می دهند.

“آخرین موج لپ تاپ ها ، به ویژه برای گیمرها و سازندگان قدیمی لپ تاپ که می خواهند جادوی RTX را تجربه کنند ، کاملاً ارتقا یافته است.  در حال حاضر پنج برابر لپ تاپ مخصوص بازی های سری 30 RTX وجود دارد که در مقایسه با سیستم های RTX نسل گذشته ، نازک تر از 18 میلی متر هستند و عملکرد ابتکاری با طراحی بسیار زیبا و قابل حمل را ارائه می دهند.  “

Mark Averman ، مدیر مدیریت محصولات لپ تاپ در NVIDIA.

NVIDIA DLSS – تعویض بازی لپ تاپ

دارندگان لپ تاپ که پس از حدود چهار سال استفاده به روزرسانی می شوند ، می توانند با جدیدترین GPU های GeForce RTX 3050 پیشرفت های چشمگیری در عملکرد داشته باشند.با NVIDIA DLSS ، لپ تاپ های GeForce RTX 3050 Ti نیز 2 برابر سریعتر از سیستم های نسل قبلی هستند.

فقط پردازنده های گرافیکی GeForce RTX دارای هسته های Tensor اختصاصی هستند که DLSS را تأمین می کنند و اکنون با بیش از 40 عنوان AAA و بازدیدهای مستقل از بازی در دسترس است ، همچنین موارد جدید دیگری مانند Outriders ، Call of Duty: Warzone ، Call of Duty: Modern Warfare ، NARAKA: BLADEPOINT و Mortal Shell.

علاوه بر این ، سازندگان می توانند شتاب DLSS را در برنامه هایی مانند D5 Render ، SheenCity Mars و NVIDIA Omniverse تجربه کنند که به هنرمندان امکان می دهد پروژه های خود را در زمان واقعی تجسم کنند ، نه اینکه منتظر صحنه های ردیابی پرتو برای تکمیل رندر باشند.

“مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری به لپ تاپ می پردازند – گیمرهای PC ، سازندگان و دانشجویان در جستجوی پیشرفت های چشمگیر در اسب بخار گرافیکی و برنامه های شتاب دهنده هوش مصنوعی هستند.  تولیدکنندگان لپ تاپ با طراحی مدل های نازکتر و کارآمدتر برای پاسخگویی به این حرکت در بازار پاسخ می دهندنیازهای مختلف کاربر – جای تعجب نیست که پردازنده های گرافیکی NVIDIA بسیاری از طراحی های جدید را تأمین می کنند.  “

باب اودانل ، رئیس جمهور و تحلیلگر ارشد تحقیقات TECHnalysis.

https://www.youtube.com/watch؟v=L-jgC1IyDMw

NVIDIA Reflex لپ تاپ هایی با تأخیر کم را به همراه دارد

برای کسانی که از بازی های رقابتی لذت می برند ، لپ تاپ های جدید GeForce RTX 3050 Ti می توانند به لطف حالت NVIDIA Reflex Low Latency ، بیش از 144 FPS و تأخیر زیر 25 میلی ثانیه را در عناوینی مانند Overwatch ، Rainbow Six Siege و Valorant فراهم کنند.

7 مورد از 10 بازی برتر تیراندازی رقابتی دارای پشتیبانی NVIDIA Reflex هستند که به گیمرها امکان می دهد تاخیر کمتری در سیستم داشته باشند تا بتوانند بهترین نتایج خود را به دست آورند.  NVIDIA Reflex همچنین در کل مجموعه RTX 30 پشتیبانی می شود.

جلوه های جدید هوش مصنوعی برای کنفرانس ویدیویی و پخش جریانی مستقیم در پخش های NVIDIA

همه لپ تاپ های سری 30 RTX از پشتیبانی NVIDIA Broadcast پشتیبانی می کنند ، برنامه ای که لپ تاپ ها را به یک استودیوی خانگی تبدیل می کند.  اکنون با جلوه های جدید هوش مصنوعی ، حذف پژواک از اتاق و از بین بردن نویز ویدئو ، و به روزرسانی حذف صدای صوتی برای از بین بردن صدای گربه ها ، سگ ها و حشرات ، این امر بهبود یافته است.

این جلوه ها ، همراه با پس زمینه مجازی و فریم خودکار که قبلاً منتشر شده بود ، هم اکنون می توانند برای کنترل و کیفیت بیشتر صدا و تصویر تنظیم شوند.

لپ تاپ های جدید از NVIDIA Studio

لپ تاپ های استودیویی مبتنی بر RTX برای سازندگان طراحی شده اند تا نیازهای عملکرد و قابلیت اطمینان آنها را برآورده کنند.  لپ تاپ های NVIDIA Studio که به تازگی معرفی شده اند و مجهز به پردازنده های گرافیکی سری RTX 30 هستند ، اکنون برنامه های خلاقانه و حرفه ای را تا 2 برابر سریعتر از نسل قبلی ساخته اند.

ویرایشگران ویدئو می توانند با فریم های RAW 8K کار کنند ، از AI برای ساده سازی گردش کار و کاهش زمان رمزگذاری تا 75٪ استفاده کنند.  علاوه بر این ، هنرمندان می توانند با بهره گیری از حداکثر 16 گیگابایت حافظه گرافیکی همزمان با دارایی های عظیم یا چندین برنامه برای افزایش بهره وری و کارایی کار کنند.

دسترسی

لپ تاپ های جدید سری GeForce RTX 30 ، از جمله GeForce RTX 3080 ، 3070 و 3060 ، امروزه از تولیدکنندگان برجسته جهانی ، از جمله Acer ، Alienware ، ASUS ، Dell ، Gigabyte ، HP ، Lenovo ، MSI و Razer در دسترس هستند.  لپ تاپ های RTX 3050 Ti و 3050 در تابستان امسال در دسترس خواهند بود.

لپ تاپ های GeForce RTX 30 Series نیز از OEM های محلی و تولیدکنندگان سیستم از جمله Aftershock ، CyberPower PC ، Digital Storm ، Eluktronics ، Falcon NW ، Hasee ، Maingear ، Mechrevo ، Mouse ، Origin PC ، PC Specialist ، Scan ، Schenker ، Terrans Force در دسترس خواهند بود. ، Thunderobot و XOTIC PC.  قیمت ، پیکربندی و در دسترس بودن در مناطق و شرکای مختلف متفاوت خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
عرفان محمدپور