موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

نیویورک نیکس و فیلادلفیا 76ers یک هوادار را ممنوع کردند و از اقداماتی که برای بازیکنان در طول بازی های پلی آف انجام داد ، عذرخواهی کردند ، زیرا NBA قول داده بود که قوانین رفتار جمعیت “به شدت اجرا خواهد شد”.

امتیاز کلیدی:

این دو بازیکن در حوادث جداگانه در جریان پلی آف روز چهارشنبه هدف قرار گرفتند.

هوادارانی که به تری یانگ آتلانتا تف می زدند ، توسط باغ مدیسون اسکوئر به مدت نامحدود ممنوع شد

NBA قول داده است در برابر رفتار هواداران که برای چندین سال مشکل ساز بوده است ، اقدامی انجام دهد

نیکز گفت که تف یک طرفدار مدیسون اسکوئر گاردن را به روی نگهبان آتلانتا ، تری یانگ ، ممنوع کرده است.

76ers هوادارانی را که به سمت گارد واشنگتن ، راسل وستبروک ، ذرت بو داده ریختند ، ممنوع کرد.  هر دو حادثه چهارشنبه شب رخ داده است.

نیت مکمیلان ، مربی هاوکس روز پنجشنبه گفت: “ما فقط در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم دیگر احترامی ندارند.”

“به هیچ وجه اجازه این کار داده نمی شود ، یا نباید در یک رویداد ورزشی یا واقعاً در یک رویداد اتفاق بیفتد … من فکر می کنم نیویورک کاری را که باید انجام می داد در این شرایط انجام داده است. درخواست نمی شود.”

هوادار درگیر حادثه وستبروک صاحب بلیط های فصلی بود.  این بلیط ها لغو شده و وی همچنین از هرگونه رویداد در صحنه آنها منع شده است.

نه نیکس و نه 76ers نام هواداران درگیر را منتشر نکردند.  نیکس گفت که او اطلاعات را به مقامات رسمی ارسال می کند.

 توقف در مرحله پلی آف NBA آتلانتا برای Trey Young بسیار دشوار بود و یک هوادار نیویورک نیکس با تف دادن به زمین پاسخ داد.(

AP / استخر: السا

)

نیکس گفت: “ما موضوع را بررسی کردیم و دریافتیم که این حامی ، که کارت اشتراک ندارد ، واقعاً به تری یانگ تف کرده و به همین دلیل هم اکنون از باغبانی به طور نامحدود ممنوع شده است.”

“ما از Trey و کل سازمان آتلانتا هاوکس به خاطر رفتارهای این هوادار عذرخواهی می کنیم.”

شارژ کردن

این ویدئو نشان می داد که کسی در حالی که در چهارم چهارم پیروزی نیویورک برابر آتلانتا در میدان مدیسون اسکاردن آماده می شد وارد بسکتبال شود ، تف می کند.

یانگ در مصاحبه های خود پس از بازی از او نام نبرد و مکمیلان گفت که تا صبح پنجشنبه از این ماجرا اطلاعی نداشته است.

جوان در جریان این بازی در طی دو بازی ابتدایی این مجموعه توسط برخی از هواداران سو f قصیده شد.  دروازه بان هاوکس پس از شوت در کمتر از یک ثانیه آنها را به تمسخر گرفت و باعث پیروزی آتلانتا در بازی 1 شد.

حتی بیل دی بلازیو ، شهردار شهر نیویورک این هفته در مورد تمایل یانگ برای تلاش برای خطا قضاوت کرد ، هم در یک کنفرانس مطبوعاتی و هم در صفحه توئیتر دفتر خود.

بلیک گریفین ، مهاجم بروکلین روز پنجشنبه گفت: “بدیهی است که یک خط وجود دارد.”  “من فکر می کنم آنچه برای روس اتفاق افتاد کاملاً عقب تر از این خط است.”

شارژ کردن

وستبروک در حالی که از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود بازی Wizards of Philadelphia را ترک می کرد که کسی روی تونل منتهی به زمین نشسته بود و ذرت بو داده را به سمت او پرتاب کرد.

76ers در بیانیه ای با اعلام این ممنوعیت گفتند: “ما از راسل وستبروک و جادوگران واشنگتن بخاطر این نوع رفتارهای غیرقابل قبول و غیر قابل احترام عذرخواهی می کنیم.”

“در ورزش و میادین ما جایی برای آن وجود ندارد.”

NBA گفت که قوانین رفتاری آن برای هواداران “برای اطمینان از یک محیط امن و محترمانه برای همه افراد درگیر” به شدت اجرا می شود.

NBA گفت: “بازگشت تعداد بیشتری از طرفداران NBA به میادین ما هیجان و انرژی زیادی را برای شروع پلی آف به ارمغان آورده است ، اما این بسیار مهم است که همه ما نسبت به بازیکنان ، مسئولان و طرفداران خود احترام بگذاریم.”

ساختمان های NBA پس از یک فصل منظم که حضور در آنها به شدت محدود شده است به دلیل سیاست های محافظت از بازیکنان و دیگران در طی همه گیری ، از بیشترین جمعیت آنها در فصل پلی آف استقبال می کنند.

بدون مشکل پیش نرفت و بازیکنان باز هم از این رفتار ابراز نگرانی کردند.

وستبروک گفت: “من صادقانه از آن خسته شده ام.”

او تنها نیست.  لبران جیمز ، ستاره لس آنجلس لیکرز – که بلافاصله پس از حادثه وستبروک با توییتر تماس گرفت – در گذشته گفت که رفتار هواداران یک مشکل است و ظاهرا هنوز آن را مورد توجه قرار داده است.

شارژ کردن

نگهبان بروکلین ، کایری ایروینگ – قبل از بازی 3 از سری Nets در بوستون – اظهار امیدواری کرد که صحنه جمعه شب در آنجا “کاملاً بسکتبال ، بدون ستیزه جویی یا نژادپرستی ، نژادپرستی ظریف ، جیغ کشیدن باشد. [expletive] از جمعیت.  “

استیو نش ، مربی بروکلین گفت: “ما وارد یک محیط خصمانه می شویم و از او استقبال می کنیم ، از او لذت می بریم ، ویترول می خواهیم – به شرطی که از خط خارج نشود.”

“ما می خواهیم با برخی مشکلات روبرو شویم. این سر و صدا و انرژی حاصل از هواداران حریف چیزی است که می تواند تیم شما را تحت فشار قرار دهد ، چالشی برای کمک به شما برای محکم نگه داشتن و تمرکز بیشتر.”

وستبروک پیش از این بخشی از حوادث پر سر و صدا مربوط به هواداران بوده است ، از جمله یکی از مواردی که گفته می شود یکی از هواداران یوتا به شیوه خود تمسخر نژادپرستانه را هدایت کرده است.

شارژ کردن

وستبروک به دلیل واکنشهایش در برابر این حادثه که در آن دونووان میچل ، نگهبان امنیتی یوتا ، حتی از خودش دفاع کرد ، 25000 دلار (32300 دلار) جریمه شد.

وستبروک چهارشنبه شب گفت: “این عرصه ها باید شروع به محافظت از بازیکنان کنند. ما خواهیم دید NBA چه می کند.”

“من در بسیاری از موارد که هواداران هر چیزی را می گویند ، بوده ام و عواقب من برای این افراد در سکوها بسیار زیان آور است زیرا آنها احساس لمس نکردن دارند.”

پس از حادثه وستبروک در یوتا دو سال پیش ، لیگ تغییر کرد و قوانین رفتاری خود را برای هواداران از جمله قرار دادن افراد نزدیک به بازیکنان و دادگاه هشدار داد که هر چیزی فراتر از این خط منجر به پرتاب و احتمالاً موارد دیگر می شود ، قوانین را برای هواداران سخت تر کرد.

AP

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۷
عرفان محمدپور