موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

جشنواره ادبی کالینگا ، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین جشنواره های ملی که در هند برگزار می شود ، با تلاش دیجیتالی خود که از زمان شیوع بیماری کوید آغاز شد ، یک سال را با موفقیت به پایان رساند.

  در 17 مه سال 2020 ، Kalinga Lit Fest بستر مجازی خود را اعلام کرد – “KLF Bhava Samvad”.  این نتیجه تصمیم KLF برای ادامه تجلیل از ادبیات و روحیه به صورت دیجیتالی بود در حالی که کشور به دلیل همه گیری Covid 19 مسدود شده بود.

  یک سال پایین ، KLF بهاو سامواد میزبان بیش از 200 جلسه با 500 سخنران و بیش از 15 میلیون مخاطب بود.  جلسات KLF Bhav Samvad بر ادبیات ، سیاست های عمومی و تفکر در چند فرهنگ گرایی ، اومانیسم و ​​مسائل معاصر جامعه به عنوان یک کل تمرکز دارد.

رشمی رانجان پریدا ، بنیانگذار و مدیر جشنواره ادبی کالینگا ، گفت: “ما با بیش از 200 جلسه راه طولانی را طی کرده ایم. این عشق مردم به ادبیات است که این اتفاق را رقم زد.”  KLF Bhava Samvad با ناشران برجسته ای مانند Penguin Random House ، Westland ، Harper Collins India ، ROLI Books ، Rajpal & Sons ، Vani Prakashan ، Rupa & Co. ، Niyogi Books و بسیاری دیگر همکاری می کند.

شخصیت های برجسته ادبیات ، تجارت ، فرهنگ و …  به عنوان آمیتاو گوش ، گوپال کریشنا گاندی ، دکتر پراتیبها روی ، مامتا کالیا ، لرد مگناد دسای ، بیبک دبروی ، SY قریش ، Pt.  Hari Prasad Chourasia ، Geeta Shree ، Prabhat Ranjan ، Durjoy Dutta ، Sandeep Bamzai ، Swami Mukundanand ، Sarah Joseph ، Ghazala Wahab ، Sandeep Agarwal ، Amish Tripathi ، Devdutt Pattanaik ، Ram Madhav ، Arundhati Subramanigd Hal Shobha Aga .  KLF همچنین 4 جلسه ویژه برای ادای احترام به نویسنده افسانه ای مانوی داش برگزار کرد.

“قلب صحبت می کند و ذهن گوش می دهد ، چشم ها داستان می گویند و سکوت هوشیاری ما را بالا می برد.  از آنجا که می دانیم ادبیات همیشه جامعه و گاهی رهبران را منعکس می کند ، ما در KLF با شاعران ، فیلسوفان و نویسندگان ارتباط برقرار خواهیم کرد تا بفهمیم که چگونه ادبیات این همه گیری را تسخیر کرده و واقعیت مدرن و مستمر زندگی را با موفقیت منعکس کرده است.  “گفت: آقای آشوتوش کومار تاکور ، مشاور و کیوریتور KLF.

این جشنواره اعلامیه بزرگ دیگری را برای آغاز “جشنواره عارف هند” اعلام کرد.  تمرکز MKF بر روی جشن ادبی Pan India است که در آستانه آغاز است.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۶
عرفان محمدپور