موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 565 پروژه عمرانی در دهه فجر اظهار داشت: 553 پروژه مربوط به 31 دستگاه اجرایی افتتاح می‌شود و 12 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مجموع 1206 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها صرف شده است عنوان کرد: از این میزان 906 میلیارد تومان برای طرح‌های آماده افتتاح هزینه شده و 299 میلیارد تومان نیز برای طرح‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

 

سالاری با اشاره به اینکه با توجه به شرایط منطقه و تحریم‌های ظالمانه این حجم اعتبارات و فعالیت‌های عمرانی کار بسیار بزرگی است گفت: دستگاه‌های اجرایی با کمبود منابع بسیار زیادی مواجه بودند اما با این وجود پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند پروژه‌های شاخصی هستند که به توسعه استان کمک شایانی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه پروژه روگذر سردار شهید سلیمانی کرمانشاه با پیمانکاری قرارگاه خاتم در حال اجرا است عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شد دو لاین این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما به دلیل معارضین موجود از جمله شبکه فاضلاب اصلی شهر، برق و گاز و محدودیت‌های یکی از مالکان، تأخیری در افتتاح ایجاد شد.

 

سالاری با اشاره به اینکه دو لاین این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد گفت: پروژه سه لاین روگذر، یک لاین زیر و دو لاین رفت و برگشت دارد که در مجموع با وجود کمبود اعتبار پیشرفت قابل توجهی داشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
عرفان محمدپور