موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی
يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۲۷ ب.ظ

چگونه خاویار سرو کنیم؟

خرید بچه ماهی خاویار در شرکت مودب به رفتارهای غذایی خاصی نیاز دارد. و همچنین ارائه این غذای لذیذ برای شرکت مودب به دانش خاص خاویار و جزئیات متفاوت در مورد نحوه ارائه آن احتیاج دارد. بگذارید همه اطلاعات لازم را بفهمیم تا بتوانیم در هر زمان از آنها استفاده کنیم.

خاویار خوب باید به تنهایی ، بسیار سرد (26-35 درجه فارنهایت). و ترجیحاً در یک کاسه غیر فلزی که درون یک کاسه.بزرگتر و پر از یخ خرد شده قرار دارد ، سرو شود. معمولاً انتقال تخم مرغ از قالب به ظرف سرو توصیه .نمیشود زیرا ممکن است شکسته شود. مگر اینکه هنگام انجام این کار احتیاط زیادی انجام شود. از ظروف و ظروف نقره ای و فلزی نباید به دلیل اکسید شدن ، که باعث طعم فلزی خاویار می شود . خودداری کنید. بهترین انتخاب سرورها و ظروف ساخته شده از شیشه ، استخوان یا به اصطلاح سنتی ، مروارید یا طلا است.

تخم مرغ پخته و خاویار

اگرچه خاویار به بهترین وجهی خود سرو می شود ، اما همراهی های معمول آن شامل کرم فرئیچ، لیمو ، تخم مرغ پخته شده سخت (زرده و سفیده جداگانه خرد شده) ، سیب زمینی کوچک ، پیاز چرخ کرده ، بلینس (مینی کرپ روسی) ، نقاط نان تست شده با کره بدون نمک است. خاویارهای با کیفیت بالاتر بهتر است به تنهایی یا به سادگی با نان تست ، بلین یا ترقه بدون نمک خورده شوند.

هنگام استفاده از انواع مختلف خاویار ، آنها باید به ترتیب شدت طعم و مزه ارائه شوند ، ابتدا با طعم ملایم تری شروع شده و به سمت مواد شدیدتر حرکت می کنند.

خدمت به حجم

. به ازای هر نفر حداقل 1⁄2 تا 1 قاشق اجازه دهید.

ذخیره سازی

پس از خرید بچه ماهی خاویار ، خاویار را باید در دمای 26-35 درجه فارنهایت نگهداری کنید. در صورت باز نشدن ظرف تا 6 هفته (فقط ماهیان خاویاری) در یخچال دوام می آورد.

هوا بزرگترین دشمن خاویار است. 

در حالت ایده آل ، بهترین کار این است که خاویار را در ظروف کوچکتر خریداری کنید ، با افزایشی که در یک تنظیم مصرف می شود. اما اگر بیش از مبلغی که خریداری کرده اید خریداری کرده اید ، باید باقیمانده آن را به آرامی پهن کنید ، مراقب باشید که هیچ یک از تخم ها را نشکنید و سپس با پلاستیک پوشانده و به آرامی روی قسمت فوقانی فشار دهید تا فضای هوایی بین تخم ها باقی نماند. و پوشش خاویار باقیمانده باید طی 2-3 روز آینده مصرف شود.

راه های ارائه خاویار:


باید بدانید که روش های سنتی روسی و اروپایی ارائه خاویار معمولاً با ظروف و نوشیدنی هایی که می توانند با این محصول جفت شوند متفاوت است. روس خاویار را در کاسه های فلزی ، چینی یا شیشه و بدون یخ سرو می کرد. میهمانان با استفاده از تیغه های مخصوص قاشق شکل خاویار نقره ای یا روکش طلا و داشتن بخشهای خاصی از ظرافت به خود کمک کردند. به طور سنتی ، خاویار در اروپا در یک کاسه مخصوص خاویار سرو می شود که در یک گلدان خاص روی بستر یخ خرد شده قرار می گیرد.

کاسه خاویار

 بعضی اوقات از کاسه خاویار مخصوص پوسته های مروارید ساخته شده استفاده می شود. ترجیح داده می شود پس از خرید بچه ماهی خاویار مادر قاشق و چنگال مروارید استفاده شود اما بدیهی است که فلزی نباشد (استخوان ، شاخ ، شیشه ، قاشق و چنگال چوبی نیز امکان پذیر است). این نجیب تر و توصیه شده ترین روش برای چشیدن خاویار است ،

نوشیدنی هایی که باید با خاویار جفت شوند.

 خاویار بهترین بازی برای نوشیدنی های گاز دار است. سنت آشپزی روسی انتظار دارد که تخم مرغ ماهی با ودکا به شدت سرد سرو شود. شامپاین و شراب را باید برای یک دسر بگذارید. با این حال ، اروپایی ها شامپاین و شراب را به عنوان جفت موفقیت آمیز با خاویار تصور می کنند. علاوه بر این ، انواع خاصی از شراب و شراب گازدار با انواع خاصی از خاویار مطابقت دارد. اجازه دهید برخی از این ترکیبات عالی را به شما توصیه کنیم:

نوشیدنی های پیشنهادی

شاردون و بلوگا ، اوسترا ، خاویار خاویار سفید؛

Cabernet Sauvignon و خاویار خاویار سفید.

Sauvignon Blanc & Golden Whitefish ، ماهی قزل آلا ، خاویار قزل آلا ؛

خاویار Brut & Sturgeon؛

بلان د بلان و سالمون ، قزل آلا ، خاویار خاویار سفید؛

بلان دو نوآر و بلوگا ، خاویار اوسترا ؛

Rosé درخشان و بلوگا ، خاویار اوسترا ؛

Pinot Noir & Salmon ، ماهی سفید طلایی ، خاویار ماهیان خاویاری سفید ؛

Rosé & Trout و خاویار ماهی سفید طلایی ، ماهیان خاویاری سفید ، هر گونه خاویار سیاه.

مقدار ، شرایط نگهداری و سرو و نقش خاویار در هنگام شام.

بعد از خرید بچه ماهی خاویار باید بدانید که  خاویار را باید حتماً خنک سرو کرد اما نه یخ زده و نه گرم. هرگز آن را در دمای اتاق نگه ندارید ، ممکن است باعث از بین رفتن طعم و رایحه واقعی شود. بستری از خاویار یخ خرد شده که باید سرو شود به شما کمک می کند تا آن را در دمای مناسب نگهداری کنید و در نتیجه بتوانید از طعم واقعی ملکه اعیاد لذت ببرید. به طور سنتی ، مصرف مقادیر زیادی خاویار در یک زمان نادرست ، یا حتی بی ادبانه تلقی می شود.

مقدار مصرف

بنابراین در اجتماعات اجتماعی یا در هر زمان خاص ، به یاد داشته باشید که آن را در مقادیر کمتر از یک قاشق غذاخوری (یا حداکثر یک قاشق غذاخوری کامل) مصرف کنید. خوردن لقمه های کوچک تضمین انفجار یک دسته گل با عطر و طعم ملایم است. لازم به یادآوری است که خاویار به دلیل ترکیب شدید طعم دهنده ها نباید به عنوان غذای اصلی ارائه شود. اگر تصمیم دارید از تخم مرغ ماهی به عنوان جزئی از یک ظرف بزرگ استفاده کنید ، ممکن است روی تجربه چشایی شما تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این ، استفاده از خاویار در چنین مقادیری فقط برای یک ظرف گران است. بنابراین ، ما به شما توصیه می کنیم از آن به عنوان پیش غذا که روشی سنتی برای سرو خاویار است استفاده کنید.

چگونه تزئین و چه چیزهایی را با خاویار سرو کنیم.

 خوراکی های خاویار واقعی معتقدند که بهترین روش برای خوردن و سرو تخم مرغ ماهی بدون هیچ گونه افزودنی ، صرفاً خاویار است و بس. آنها فکر می کنند فقط از این طریق هیچ چیز نمی تواند مانع احساس این عطر و طعم بسیار خوب شود و تزئین ، در عین حال ، می تواند بر طعم خاویار تأثیر بگذارد. با این حال ، اینکه چه چیزی با آن بخوریم یا نخوریم سلیقه ای است. بعد از خرید بچه ماهی خاویار فکر می کنید طعم خاویار بیش از حد شدید است ، با این ظرافت ها مواد اضافی دیگری هم وجود دارد.

خاویار غالباً روی نان تست کمی کره یا خشک و کراکر یا نان بدون نمک ارائه می شود. همچنین می توانید از روش سنتی روسی استفاده کنید و آن را با پنکیک روسی بنام بلینی بخورید.

تزیینات سنتی خاویار وجود دارد

خامه ترش ، گیاهان تازه ، پیاز خرد شده و تخم مرغ های خرد شده و سفت. امتحان کردن آنها بعنوان افزودنی تخم مرغ ماهی می تواند تجربه خاویارخوردگی شما را بهبود بخشد.

گرانترین روش سرو خاویار گذاشتن آن روی صدف است. غیر منتظره ترین محصولی که می توانید با خاویار ارائه دهید ، شکلات سفید است. تکه های نازک گرد دسر شیرین نوعی بستر برای خاویار است ، یعنی تزیین یک ظرف ، قرار دادن بالای شکلات و شبیه شاه توت کوچک.

مقدار خاویار

تنها چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که قرار است خاویار قطعه مقاومت غذا باشد. مقدار زیادی از آن را اضافه نکنید ، اما آن را به ملکه واقعی جشن ها تبدیل کنید. در غیر این صورت ، خاویار سرو کردن اصلاً منطقی نیست!

اکنون ، با داشتن تمام اطلاعات لازم در مورد سرو کردن ، می توانید پس از خرید بچه ماهی خاویار یک ظرف خوب خاویار قرمز یا سیاه خریداری کنید (و در مورد یک چنگال کوچک ساخته شده از مروارید که در فروشگاه ما نیز موجود است فراموش نکنید) ، آن را در راهی مناسب برای میهمانان خود و لذت بردن از شام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۹
عرفان محمدپور