موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در هفته‌های آخر نیم‌فصل اول هستیم و همه تیم‌ها به دنبال این هستند که در بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی کسب کنند تا بتوانند با امتیازات بیشتر نیم‌فصل را به پایان رسانده در نیم‌فصل دوم شروع بهتری داشته باشند.

 

وی افزود: بازی سختی را مثل همه بازی‌ها در پیش داریم. در واقع به دو دلیل خیلی مهم از اول فصل هیچ بازی برای ما راحت نبوده است. دلیل اول این که امسال در لیگ همه تیم‌ها با کیفیت و نسبتاً نزدیک به هم هستند. طبیعتاً بازی‌ها سخت و فشرده‌ شده و شاید خیلی مواقع نتایجی که رقم خورده ناشی از این نزدیک بودن تیم‌ها و فشردگی مسابقات است.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از طرف دیگر، تراکتور تیم بزرگ مسابقات لیگ‌مان است و طبیعی است همه تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که قدمت کمتری در مسابقات لیگ برتر دارند، با انگیزه مضاعفی مقابل تراکتور ظاهر شوند. این می‌تواند کار را برای ما سخت‌تر کند اما ذهنیت برنده و پیروزی طلبی بازیکنان تراکتور و کیفیتی که تیم ما از آن برخوردار است، طبیعتاً به ما کمک می‌کند که با انگیزه پیروزی برای بازی فردا آماده شویم.

 

چمنیان با اشاره به تمرینات تیمش در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در فاصله بازی با گل گهر و آلومینیوم اراک تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم با کیفیتی که ارائه خواهد شد و بازی خوبی که بچه‌ها فردا به نمایش خواهند گذاشت،

 

هم بتوانیم بازی جذابی را برای هواداران و تماشاگران پرشور تراکتور نمایش دهیم و هم بتوانیم کسب نتیجه کنیم و حداکثر امتیاز این بازی خانگی اندوخته نیم‌فصل اول‌مان باشد برای مسابقات نیم‌فصل دوم. همچنین بتوانیم 3 بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل اول را با حداکثر امتیازات پشت سر بگذاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان محمدپور