موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

با اشاره به تخصیص اعتبار کامل برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز از سوی دولت اظهار کرد: دولت برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز اعتبارات لازم را تخصیص داده است اما در تکمیل بخش باقی‌مانده کم‌کاری صورت گرفته است.

 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داشتیم تا اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی چند کیلومتر باقی‌مانده از پروژه بزرگراه اهر-تبریز را امسال تکمیل کند و بنده نیز پای‌کار بودم؛ اما بنابه دلایلی و اتمام فصل کاری امکان تکمیل پروژه میسر نشد.

 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که معیشت مردم نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر و سفره‌های مردم کوچک‌تر شده است، تصریح کرد: تاکنون 114 مورد تذکر کتبی و شفاهی به رئیس‌جمهور و وزرای دولت نسبت به معیشت و درآمد پایین مردم داده‌ام؛ در حالی که تأمین معیشت مردم و ایجاد اشتغال جزو وظایف دولت است.

 

وی بابیان امتداد بزرگراه اهر-تبریز منتهی به مرز کشورهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان است، گفت: بنابه گفته مجریان پروژه؛ نهایتاً به یک ماه فصل کاری نیاز دارند تا بزرگراه اهر-تبریز را تکمیل کنند.

 

محرم‌زاده از همکاری با نماینده مردم مشگین‌شهر به جهت تأمین اعتبارات و تسریع در روند ساخت بزرگراه اهر-مشگین‌شهر خبر داد، یادآور شد: همچنین با نماینده مردم کلیبر در مجلس نیز همکاری می‌کنیم تا ردیف بودجه برای بزرگراه اهر-کلیبر باز کنیم؛ چراکه گردشگری بودن محور اهر-کلیبر می‌طلبد تا این جاده به بزرگراه ارتقاء یابد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان محمدپور