موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

هانتسویل ، ONT.  – تورم برای من چه معنی دارد؟

بستگی به این دارد که ما در مورد تورم کم صحبت کنیم یا حباب تورم گرم.

خوشحال می شوم که تورمی را در اقتصاد ببینم.  برای من ، این نشانه اقتصادی است که با تمام ظرفیت کار نمی کند و در حال رشد است.  به عبارت دیگر ، تقاضا بیشتر است ، مصرف در حال افزایش است و این به نوبه خود منجر به رشد اقتصادی و ایجاد شغل می شود.  من کمی تورم را نشانه امید و رونق اقتصادی می دانم.

اما کلمات کلیدی “تورم کم” است.

وقتی تورم کم است ، ضمن تحریک اقتصاد می تواند شخصاً به ما کمک کند.  پیروزی / پیروزی.  این به پول شما کمک می کند ارزش خود را حفظ کند و برنامه ریزی برای نحوه ، مکان و زمان خرج آن را بسیار آسان تر می کند.

این چیزی نیست که ما شاهد آن هستیم.  در شرایطی که بانکداران مرکزی در حال چاپ پول های سرسام آور هستند ، تورم داغ می شود و تاکنون در قیمت کالاهای مختلف از گندم گرفته تا پنبه ، ذرت تا چوب و غیره تأثیر دارد.

واقعیت این است که حتی در قیمت های بالاتر ، ما حباب نمی بینیم ، زیرا کالاها از سطح مسخره ای پایین خارج می شوند.

با این وجود ، وقتی تورم از متوسط ​​بالاتر به حباب تغییر می کند ، قیمت ها معمولاً در صورت افزایش تقاضا برای کالاها و خدمات از آنچه اقتصاد ارائه می دهد ، افزایش می یابد.

به عبارت دیگر ، اگر در حال بازسازی خانه ای هستید و هزینه های برنامه ریزی شده آن یک سال پیش برنامه ریزی شده بود ، احتمالاً جهش فعلی قیمت الوار یا مس را در نظر نگرفته اید.  افزایش بیش از حد هزینه های غیرمنتظره می تواند برای جیب شما ویرانگر باشد و بر سطح زندگی شما تأثیر بگذارد.  شما فقط پولی برای خرج کردن در کارهای دیگر مانند گذشته ندارید.

قیمت های بالاتر دانستن هزینه های روزانه شما را دشوار می کند.

با این حال ، قبل از اینکه وحشت کنید وقتی خبر افزایش قیمت کالاها را می شنوید ، فکر می کنم یادآوری این نکته مهم است که ما مستقیم کالا نمی خریم.  آنچه می خریم کالاهایی است که از طریق محصولات مصرفی تولید می شود.  ما لباس می خریم ، نه پنبه ، بنزین می خریم ، نه روغن خام ، حتی محصولاتی مانند ذرت و گندم در غذایی که می خریم فرآوری می شوند.

البته ، ما شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود ، اما تولیدکنندگان همیشه مصرف کنندگان را مجبور نمی کنند که هزینه کامل کالای دیگر را به طور کامل پرداخت کنند.  ارزش اغلب از راه های دیگر مانند بسته بندی ، پردازش و حتی طراحی ایجاد می شود.

در پایان شما هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد ، اما احتمالاً مجبور نیستید که هزینه کامل را تحمل کنید.  با این وجود ، حتی افزایش متوسط ​​در قیمت ها نیاز به برنامه ریزی ، بودجه بندی و شاید زمان تأخیر برای کالاها و خدمات تا زمان شروع تعدیل قیمت ها دارد.

وقتی تورم رخ می دهد و تقاضا زیاد است ، نرخ ها معمولاً شروع به افزایش می کنند و می تواند برای افرادی که درآمدشان با افزایش هزینه های کالاها همگام نیست – به ویژه بازنشستگان و کسانی که حقوق کمی دارند ، دشوار شود.  یک بار دیگر ، برنامه ریزی مهم است.

در یک دنیای کامل ، تغییرات قیمت با سرعت کمتری اتفاق می افتد ، بنابراین در نحوه صرفه جویی ، پس انداز یا سرمایه گذاری تغییرات زیادی نداریم – ثبات قیمت هدف نهایی است.

ما و بانکداران مرکزی نیز تماشا می کنیم تا ببینیم سنبله هایی که می بینیم موقت هستند یا چسبناک ترند و وقتی هوا مناسب است ، نرخ ها شروع به افزایش می کنند و همه ما باید طبق آن برنامه ریزی کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
عرفان محمدپور