موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

بهترین م auditسسات حسابرسی چند ملیتی این کشور بار دیگر با همتایان خود در هند روبرو شده اند ، و لابی قبلی برای بانک رزرو هند برای تجدید نظر در آخرین مقررات حسابرسی خود ، که فرصت های جدیدی را برای شرکت های کوچکتر هندی ایجاد می کند ، است.

در تاریخ 27 آوریل ، بانک مرکزی دستورالعمل هایی را برای تعیین حسابرسان قانونی در بانک های تجاری ، شرکت های مالی غیر بانکی و شرکت های مالی مسکن صادر کرد که شامل محدود کردن تعداد حسابرسی توسط یک شرکت حسابرسی ، حسابرسی مشترک در مشاغل خاص ، خنک سازی اضافه کاری ، محدودیت های غیر ممیزی و مدت سه ساله کاهش یافته است.

این فرصت های رشد شرکت های چند ملیتی را محدود می کند و مشکلات قابل توجهی را در زمینه گذار ایجاد می کند ، اما شرکت های هندی این فرصت را دارند که از بخش مالی پردرآمد ، که در حال حاضر تحت سلطه چهار بزرگ است ، تجارت حسابرسی بیشتری انجام دهند.

حسابرسان چند ملیتی شروع به تماس با RBI ، انجمن های صنفی مانند CII و FDCI و حتی شرکت های بزرگ مالی برای برجسته کردن مسائل مربوط به گذار و خطرات حسابرسی مشترک کرده اند.

شرکت های هندی با حمایت از این اقدام بانک مرکزی ، اقدام به ضد حمله کردند و پرونده های خود را مستقیماً و از طریق انجمن های صنفی مانند آسوشهام به سازمان تنظیم مقررات و شرکت های مالی رساندند.

“م auditسسات حسابرسی هند (IAF) صمیمانه از این بخشنامه RBI حمایت می کنند و ما معتقدیم که با پیشرفت این مقررات ، الگویی برای سایر نهادهای نظارتی مانند Sebi (تنظیم کننده بازار سهام) می شود که مقررات مشابهی را برای 500 شرکت برتر ثبت شده ارائه می دهند. بورس اوراق بهادار ، با شروع “، گفت Genendra Bhandari ، شریک شرکت مشاوره و حسابداری MGB.

وی با طرح شکایت از شرکت های چند ملیتی گفت: “به نظر من ، هر انتقال همیشه س questionsالات و چالش های زیادی را برای اجرای عملی آن ایجاد می کند.”

مبارزه بزرگ برای ممیزی های مشترک است که برای همه نهادها – بانک های تجاری ، NBFC و شرکت های سرمایه گذاری مسکن – با دارایی 15000 کرون به علاوه تا مارس 2021 اجباری شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۴
عرفان محمدپور