موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

رم – هزارمین مسابقه تورنا سرینا ویلیامز با شکست همراه بود زیرا وی روز چهارشنبه در دور دوم مسابقات اوپن ایتالیا با شکست 7 بر 6 (6) و 7 بر 5 مقابل نادیا پودوروسکا به میدان بازگشت.

و قحطی هنوز هم وجود دارد.

یک موفقیت برجسته را تبریک می گویم ، serenawilliams # سرنا 1000 pic.twitter.com/ZtuuznVG50

– wta (@ WTA) 12 مه 2021

ویلیامز رده هشتمی که در اوپن استرالیا بازی نکرده است ، در ست ابتدایی دو بار از یک موفقیت بزرگ برخوردار شد و سه امتیاز اول را که در تای بریک با آن روبرو شد قبل از چهارم شدن پودوروسکا ذخیره کرد.  آرژانتینی پس از 1 ساعت و 58 دقیقه به پیروزی رسید.

ویلیامز که چهار بار قهرمان اوپن ایتالیا شده است ، گفت: “انجام اولین بازی خاکی من دشوار است. مسلماً مساله دور کردن و تلاش برای حضور در آنجا نوعی بازی خوب بود.

“شاید من به چند بازی دیگر نیاز داشته باشم ، بنابراین سعی می کنم با مربی و تیمم این مسئله را رقم بزنم و ببینم که ما می خواهیم چه کار کنیم.  … ماه هاست که تمرین می کنم ، اما قطعاً روی خاک رس احساس متفاوت می کنم تا تنظیم نهایی را انجام دهم.  “

پودوروسکا 24 ساله در ست دوم با نتیجه 5-2 پیش افتاد ، اما در اولین تلاش برای عبور از مسابقه عشق او را خرد کرد.  با این حال ، وی در بازی دوازدهم ویلیامز را دوباره شکست داد تا سومین پیروزی حرفه ای خود بر 10 بازیکن برتر را ثبت کند.

در مسابقات مردان ، رافائل نادال با نوجوان محلی یانیک سینر بازی کرد.

پیش از این دانیل مدودف رده سوم با نتیجه 6-2 ، 6 بر 4 مغلوب اصلان کاراتسف روسی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲
عرفان محمدپور