موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

بازپرداخت سفرهای لغو شده.  تعطیلات با نصف قیمت.  فقط 50 دلار پایین پرداخت کنید.

اینها تنها برخی از معاملات شرکت های مسافرتی کانادایی ها است که آنها را فریب می دهد تا اکنون برای سفرهای آینده رزرو کنند – البته درصورتی که سفر برای آنها امن باشد.

اما برخی از کارشناسان گردشگری به کانادایی ها توصیه می کنند که از انجام رزروها خودداری کنند ، زیرا بیماری همه گیر COVID-19 همچنان ادامه دارد و همچنان می تواند در برنامه های تعطیلات آینده ویران کند.

والتر رودریگز از آژانس مسافرتی Bestway در وینیپگ گفت: “توصیه من این است که کمی بیشتر بمانید.”  او به آلبرتا اخیر اشاره می کند افزایش عفونت های COVID-19 به عنوان یک علامت ، همه گیری همه چیز به پایان رسیده است.

“ببینید در آلبرتا چه می گذرد. ​​این فقط بدتر و بدتر می شود.”

با این حال ، چندین ارائه دهنده خدمات مسافرتی ، کانادایی ها را تشویق می کنند که با حمایت بیشتر از سیاست های انعطاف پذیر تغییر و لغو معامله ، مهر و موم کنند.

سایت رزرو آنلاین سفر redtag.ca از مسافران می خواهد که معامله ای را امضا کنند و اکنون برای تعطیلات آینده رزرو کنند.  (redtag.ca)

افرادی که رزرو می کنند آفتاب گرفتن یا ایر ترانسات بسته تعطیلات این ماه برای مدت زمان محدودی از سفر ، آنچه Air Transat آن را “مزایای زودرس پرنده” می نامد ، دریافت خواهد شد.  این موارد شامل پرداخت 100 دلار ودیعه (کمتر از 250 دلار) ، تغییرات سفر رایگان و بازپرداخت در صورت لغو حداقل 25 روز قبل از عزیمت است.

پیشنهادات Air Canada Vacations معاملات مشابه، از جمله ودیعه سفر از فقط 50 دلار و بهبودی کامل اگر شرکت هواپیمایی به دلیل COVID-19 پرواز شما را لغو کند.  علاوه بر این ، مشتریان می توانند دریافت کنند تا 50٪ تخفیف در تابستان امسال مقصد مکزیک ، کارائیب و ایالات متحده را انتخاب کنید – اگر تا 24 مه رزرو کنید.

“فردا از تعطیلات تشکیل خواهد شد!” تعطیلات ایر کانادا در وب سایت خود اعلام می کند.

“ما برای سفر به مردم نیاز داریم”

شرکت های مسافرتی همچنین سعی دارند کانادایی ها را برای سوار شدن سوق دهند.  G Adventures ، یک مجری تورهای گروهی کوچک و مستقر در تورنتو ، از اوایل تابستان امسال با تورهای رزرو 15٪ تخفیف در تورهای انتخابی ارائه می دهد.

صاحب G-Adventures ، بروس پاون شورای ، گفت: “ما به مردم برای سفر دوباره نیاز داریم ، بنابراین مردم را از طریق کتاب های جیبی آنها تحریک خواهیم کرد.”  وی گفت در صورت نیاز مشتریان برای تنظیم مجدد برنامه های خود ، تورهای وی شامل سیاست انعطاف پذیر تغییر است.

“سفرها بالاخره در حال بازگشت هستند ، اما وضعیت بسیار سیالی است.”

Bruce Poon Tip صاحب G Adventures است ، یک تورگردان گروه گروه کوچک مستقر در تورنتو.  این شرکت در تابستان امسال با تورهای رزرو 15٪ تخفیف در تورهای انتخابی ارائه می دهد.   (Craig Chivers / CBC)

دولت فدرال در حال حاضر توصیه می کند که به دلیل شیوع بیماری همه گیر ، هیچ سفر جزئی به خارج از کشور انجام نشود.  علاوه بر این ، اتاوا نگفته است که چه زمانی به مسافران ورودی خود در کانادا برای انجام آزمایشات متعدد و قرنطینه برای COVID-19 به مدت 14 روز پایان می یابد – اگر مسافر هوایی هستید برخی از آنها را باید در هتل بگذرانید.

با این حال ، در افق سفر نشانه هایی از امید وجود دارد.  وزیر حمل و نقل کانادا ، عمر الگابرا ، روز چهارشنبه ، پس از شرکت در جلسه مجازی وزرای حمل و نقل G7 ، گفت که او و همکارانش متعهد به همکاری با یکدیگر برای از سرگیری سفر هستند – با ابزارهایی مانند گذرنامه واکسن.

“در قلب این تلاش باید یک رویکرد آزمایش هماهنگ و یک بستر مشترک برای شناخت وضعیت واکسیناسیون مسافران باشد.” گفت الگابرا در بیانیه ای.

“نام من در این تاریخ است”

ربکا پریستلی از هوباردز ، نیویورک ، یک سفر بین المللی را حساب می کند که تا ژانویه انجام می شود.  دلیلش این است که او قبلاً تور G 28 روزه آفریقای جنوبی را در این ماه با G Adventures رزرو کرده است.

قرار بود پریستلی سال گذشته با این شرکت به تور بپردازد ، اما به دلیل شیوع همه گیر این برنامه لغو شد.  اگرچه بیماری همه گیر تمام نشده بود ، اما علاقه مندان به سفر تصمیم گرفتند که ریسک کنند و سفر خود را دوباره رزرو کنند.

وی گفت: “اگر مردم دوباره ناامیدانه سفر را آغاز کنند ، حداقل نام من در آن تاریخ است.”  “من در حال برنامه ریزی چیزی بودم – حتی قصد دارد دوباره از بین برود.”

ربکا پریستلی از هوباردز ، NS ، تا ژانویه روی یک سفر بین المللی حساب می کند ، زیرا برای این ماه تور 28 روزه آفریقای جنوبی را رزرو کرده است.  (ارائه شده توسط ربکا پریستلی)

اما بسیاری از کانادایی ها آماده سوار شدن نیستند.  سی بی سی نیوز با چندین آژانس مسافرتی صحبت کرد ، آنها گفتند تعداد کمی از مشتریها برای ماههای آینده تعطیلات را رزرو کرده اند.

مشاور گردشگری رودریگز گفت که هیچ گونه رزرو ، فقط پرس و جو وجود ندارد و به مشتریان توصیه می کند تا زمان فروپاشی همه گیر بمانند.

“شما می خواهید به مقصد بروید و به خانه بروید ، و من نمی توانم این را تضمین کنم.”

رودریگز گفت: سیاست های تغییر انعطاف پذیر و لغو اگر مسافران از قبل در مقصد باشند از آنها محافظت نخواهد کرد و احیای ناگهانی موارد COVID-19 باعث انسداد و لغو پروازها شد.

“تو خواهی داشت [a] بازگشت به سختی است. “ “مانند هر چیز دیگری ، مواظب خریدار باشید.”

بیمه مسافرتی چطور؟

بحث بیمه سفر نیز وجود دارد.  بسیاری از ارائه دهندگان بیمه مسافرتی بیماری های مربوط به COVID-19 را تحت پوشش پزشکی قرار داده اند.  اما کارگزار بیمه مسافرتی مارتین فای استون گفت که در حال حاضر امکان تهیه پوشش کامل COVID-19 وجود ندارد زیرا COVID-19 از قبل یک مشکل شناخته شده بود.

اگر مسافران “لغو را انتخاب کنند زیرا الف [no-travel] شورا به صحنه می آید یا ایالتی به دلیل شیوع بیماری همه ملاقات ها را ممنوع می کند ، در این مرحله هیچ یک از موارد تحت پوشش قرار نمی گیرند. ”گفت Firestone of Travel Secure در تورنتو.

تماشا کنید: نخست وزیر می گوید: برای سفر به خارج از کشور ممکن است گذرنامه واکسن لازم باشد:

آمریکایی هایی که به طور کامل علیه COVID-19 واکسینه شده اند ، ممکن است تابستان امسال با اثبات واکسیناسیون به اروپا سفر کنند.  نخست وزیر جاستین ترودو می گوید که کانادایی ها باید انتظار چنین شرایطی را برای سفرهای بین المللی داشته باشند ، اما تمرکز هنوز بر عبور از همه گیر است. 1:56

فایرستون اذعان می کند که برخی از شرکت های هواپیمایی سیاست های انعطاف پذیر لغو را ارائه می دهند ، اما گفت که این معامله ممکن است در تمام رزروهای مسافران ، مانند ورود به سیستم یا تورها اعمال نشود.

“این مبلغ 6000 دلار در ماه برای اجاره یک آپارتمان به شما بازپرداخت نمی کند و سفر 20،000 دلاری شما را با دوچرخه باز نمی گرداند. [in] ایتالیا  “

در مورد پریستلی ، او امیدوار است که با آمدن در ژانویه ، سرانجام بتواند زمام امور را بدست آورد.

“اگر ادامه پیدا کند ، عالی است. اگر اینطور نباشد ، دوباره لغو می شود و وقتی بتوانم جایی خواهم رفت.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۹
عرفان محمدپور