موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

اصطلاح “عالی” در ورزش بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد ، اما شکی نیست که لورن جکسون یک ورزشکار استرالیایی است که کاملاً شایسته چنین توصیفی است.

امتیاز کلیدی:

لورن جکسون موفق به کسب دو عنوان WNBA شده و سه بار MVP لیگ بوده است

جکسون به عنوان تنها استرالیایی که جایی در تالار مشاهیر دارد ، به مربی لیندسی گیز پیوست

از دیگر کارمندان این کلاس در سال 2021 می توان به کریس بوش و پل پیرس اشاره کرد

بیش از یک دهه بازی در بهترین لیگ بسکتبال جهان در ایالات متحده ، فتح کشورش ، کسب مدال در چهار بازی المپیک و کمک به اوپال ها برای پیروزی آرزو در جام جهانی در سال 2006 ، جکسون اولین بازیکن استرالیایی بود تالار مشاهیر بسکتبال در ایالات متحده.

این همان چیزی است که هر بازیکن آرزوی آن را دارد ، اما تعداد کمی از آنها آن را درک می کنند.

کسانی که نام هایی مانند مایکل جوردن و کوبه برایانت دارند.

اکنون نام لورن جکسون همراه با گروه استثنایی دیگر بزرگان بسکتبال حک خواهد شد.

وی به The Ticket افزود: “من فقط آنقدر احساس امتیاز می کنم که می توانم بسکتبال بازی کنم و در موقعیت هایی قرار بگیرم که … می دانید ، من همیشه در موقعیت های عالی قرار گرفته ام.”

“من به طوفان در سیاتل رفتم – سو برد مدافع من شد. با تیم استرالیا ، کریستی هارو مدتی مدافع من بود.

 جکسون سه بار به عنوان MVP WNBA معرفی شده است.(

ربکا کوک: رویترز

)

“من همیشه هم تیمی ها و تیم های واقعاً خوبی در اطرافم و مربیانی داشته ام – افرادی که واقعاً موفق شده اند در زمان و خارج از زمین من را تحت تأثیر قرار دهند.

“این واقعاً فقط یک سفر است … بنابراین من خیلی ممنونم که آنچه را که لازم داشتم به من دادید.”

“خیلی ها بودند که قبل از آمدن من حیاط سنگین را درست کردند.”

جکسون هرگز در کانون توجه احساس راحتی نکرده است ، اگرچه بیشتر از دو دهه در آن حضور داشته است.

او توانست توجه شایسته خود را منحرف کند.

وی گفت: “شما می توانید به تعداد ورزشکاران استرالیایی قبل از من که فقط ورزشکارهای چشمگیری بودند ، فکر کنید.”

شارژ کردن

“به همین دلیل واقعاً احساس افتخار می کنم که اولین ورزشکار هستم [inducted] واضح است ، اما افراد زیادی بودند که قبل از آمدن من حیاط سنگین را ساختند و من از آنها بسیار سپاسگزارم.

“مادرم یکی از آنهاست. او یکی از اولین ورزشکارانی بود که برای بازی در آمریکا در سیستم کالج رفت ، بنابراین من خیلی مدیون ورزشکاران استرالیایی هستم که قبل از من آمدند.”

حرفه جکسون نه تنها برای بهترین طوفان در جهان ، WNBA ، برای طوفان سیاتل بازی کرد ، بلکه او مدتی را در سراسر اروپا ، چین و روسیه بازی کرد ، جایی که صاحب تیم الیگارشی ، که ادعا می شود جاسوس KGB است ، شبتای فون کالمانوویچ کشته شد.

وی گفت: “من قطعاً بسیاری از دنیا را دیده ام و چیزهایی را تجربه کرده ام که ​​اگر در یک دختر جنوبی در آمریکای جنوبی جنوبی می ماندم و هرگز از خانه خارج نمی شدم ، هرگز آنها را تجربه نمی کردم.”

“اما وقتی در آن حضور داشتم ، به خصوص در روسیه ناراضی بودم. من واقعاً آنجا مبارزه کردم ، زیرا تفاوت فرهنگ بسیار زیاد بود.”

شارژ کردن

جکسون “دائماً در لبه” بود و “هرگز راحت نبود”.

وی گفت: “اما شما کاری را که برای پول انجام می دهید انجام می دهید ، زیرا به عنوان یک ورزشکار زن ، وقتی از این طریق حقوق می گیرید ، مثل این است که وای ، می دانید”.

“علاوه بر این ، ما باید در تمام طول سال بازی کنیم ، فقط برای اطمینان از اینکه وقتی بازنشسته می شویم ، پول برای بازگشت داریم.

“من خیلی از کارم را در آن کشورهای اروپایی کاملاً ناخوشایند گذراندم. اما شما هنوز هم آنجا می روید و به بازی ادامه می دهید ، و حدس می زنم زمین بسکتبال جایی است که من همه چیز را ترک کردم … من آنجا می رفتم و سرگرم می شدم.

“من در آنجا امن ترین بودم و در آنجا احساس می کردم در خانه هستم. اما این امر مانند دو ساعت در روز بود.”

شارژ کردن

“من فقط خوشحالم که تاکنون بوده ام”

به گذشته که نگاه می کند ، می خندد ، زیرا می داند که بیشتر از لحظات جادویی که در منطقه بوده است ، به یاد ماندنی خود می افتد.

او حتی به یاد نمی آورد که در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک لندن – اولین زن استرالیایی که مورد تقدیر قرار گرفته است – پرچم را به همراه داشته باشد.

جکسون پس از کسب سه مدال نقره و برنز در چهار دوره بازی های المپیکی خود امیدوار بود که با کسب مدال طلای نهایی ریو 2016 کار خود را به پایان برساند.

 لورن جکسون با کسب اوپال سه مدال نقره المپیک و یک مدال برنز کسب کرد.(

رویترز: مایک تازه

)

با این حال ، روزهای بازی او لطمه ای به بار نیاورد.

هرکسی که به دنبال قیمت نخبه بودن یک ورزشکار است باید فقط به پرونده پزشکی جکسون نگاه کند.

وی گفت: “کار من زودرس به پایان رسید. من از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم که حتی نمی فهمیدم که دچار آن شده ام.”

“من در سال 2015 در چین بازی کردم و احساس کردم [ongoing] ترک درد … من مدام از طریق آن بازی می کردم زیرا با درد بسیار آشنا بودم … اما احساس کردم دوباره ترک خورده است.  بعد از آن دیگر نمی توانم راه بروم.

“من به استرالیا برگشتم ، مینیسک را از استخوان خارج کردم ، استخوان را ترک کردم و به زانوی خود آسیب رساندم ، و هرگز بهبود نیافتم.

“من در نهایت تحت 14 یا 15 عمل جراحی قرار گرفتم و سعی کردم اواخر سال 2015 با پایتختهای کانبرا برگردم و سپس ACL خود را شکستم و سپس از ناحیه زانو دچار عفونت استاف شدم.”

تا آن زمان ، او گفت ، زانوی او “فقط ژله” بود.

وی گفت: “من روز شنبه برای چهلمین سالگرد خود مهمانی برگزار کردم و یکشنبه نمی توانستم راه بروم. زانوهایم از رقص ، پشت و رانهایم مرا می کشید.”

“این کار با هزینه انجام شد ، اما من فقط باید به زندگی خود نگاه کنم و از همه چیز سپاسگزار باشم زیرا من به این مرحله رسیده ام و فقط خوشبخت ترین زندگیم هستم.”

جکسون و سایر اعضای “کلاس 21” در ماه سپتامبر وارد تالار مشاهیر می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۸
عرفان محمدپور