موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

تقریباً هر کانادایی در یک سن خاص می تواند اولین سفر طولانی با اتوبوس را به یاد بیاورد که آنها را به یک ماجراجویی جوان سوق داد.

در مورد خبرنگار شما ، بخشی از آن سفر به عنوان یک جوان 17 ساله ملایم در خطوط غریزی غاز خاکستری بود ، که مرا در یک بزرگراه تنها در شرق آتیوکان ، اوت ، پیاده کرد ، برای یک کار تابستانی به عنوان جنگلبان ارشد جنگل.

گرچه ممکن است اعلامیه Greyhound Canada در مورد عزیمت نهایی خود از جنوب انتاریو و کبک در این هفته افرادی را که به این سرویس وابسته اند شوکه کرده باشد ، اما افراد داخلی می گویند که ضرر این شرکت می تواند پوشش نقره ای داشته باشد.

گزارشات اولیه گفت: “انقراض تازی به نظر مرگبار می رسد زیرا یک سیستم حمل و نقل منسوخ به سادگی درست نیست” ، رئیس جمهور حمل و نقل اقدام کانادا گفت:

اتوبوس ها هنوز هم برای افرادی که رانندگی نمی کنند یا به اتومبیل دسترسی ندارند و همچنین ارتباط جوامعی که هواپیمایی آنها بسیار گران است یا وجود ندارند مهم است.

جانسون اکنون می گوید که خروج از تازی می تواند کاتالیزوری برای یک شبکه اتوبوس ساحل به ساحل باشد که توسط یک گروه بهم پیوسته از شرکت های محلی اتوبوس رانی از شرق و غرب تشکیل شده است – به شرط آنکه دولت فدرال آماده کمک باشد.

جانسون گفت که بسیاری از شرکتهای کانادایی بدشان نمی آید که یک تازی را ببینند. “پس از همه گیری ، زمان تغییر و بهبود سیستم حمل و نقل کانادا گفت:

بازیکنان منطقه ای آماده هستند

این تحول ممکن است فوری نباشد.  جانسون گفت: ممکن است یک دوره آشفتگی وجود داشته باشد زیرا سرویس های جدید اتوبوس خلا v ایجاد شده توسط حامل آمریکایی را پر می کند در زمانی که آنها به دلیل محدودیت های COVID-19 در حال مبارزه با یک حادثه رانندگی هستند.

اما این استارت آپ های بی تجربه نیستند.  آنها بازیکنان منطقه ای مستقر هستند و وقتی شروع به جستجو می کنید ، تعداد آنها بیشتر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید.

روز پنجشنبه ، درست زمانی که تازی خروج خود را اعلام کرد ، Rider Express ، یک شرکت مستقر در ساسکاچوان پس از اینکه استان سرویس اتوبوس STC خود را تعطیل کرد ، اعلامیه را صادر کرد. (سوار اکسپرس)

شرکت های سراسر کشور در حال حاضر به دنبال دستیابی به برخی از آنچه بازار سودآور در کانادا مرکزی می دانند هم برای خدمات مسافر و هم برای تحویل بسته است.

درست همانطور که Grey Goose Lines از یک شرکت کوچک در دهه 1920 در Sperling ، Man. رشد کرد ، قبل از اینکه توسط Greyhound بلعیده شود و تعطیل شود ، به نظر می رسد شرکت های قدرتمند منطقه ای که می خواهند جای Greyhound را بگیرند کمبود ندارند.

این شرکت در بیانیه ای که روزی که Greyhound اعلام کرد خروج خود را اعلام کرد ، اعلام کرد: “Rider Express به انتاریو و کبک می آید.”

“به عنوان یک شرکت واقعاً کانادایی ، Rider Express قادر خواهد بود با یک بلیط اتوبوس به سراسر کانادا متصل شود.”

موفق باشید جایی که تازی شکست خورد

اما چطور ممکن است شرکتی که پس از لغو استان حمل و نقل استانی س -ال ساسکاچوان در سال 2017 ، شرکت کوچک خود را در ساسکاچوان آغاز کرد ، در جایی که تازی نمی توانست درآمد کسب کند؟

به گفته مدیر کل رایدر ، عمر کانکا ، پس از سالها سرویس دهی در مسیرهای نسبتاً کم جمعیت بین ونکوور و وینیپگ ، کریدور ویندزور – تورنتو – مونترال غنی خواهد بود.

کانکا گفت: “این واقعیت که ما در حال دستیابی هستیم … این در این زمینه ها به خودی خود اثبات می کند که مدل تجاری ما بسیار بهتر از تازی است.”

اتوبوس رایدر اکسپرس در کلگری.  این شرکت مستقر در ساسکاچوان امیدوار است که در تابستان امسال نیز اتوبوس های مشابهی در راهرو ویندزور – تورنتو – مونترال داشته باشد. (کالین هال / سی بی سی)

با همکاری شرکت اتوبوسرانی انتاریو نورتلند مستقر در North Bay ، کانکا می گوید که رایدر می تواند یک سرویس یکپارچه را از غرب تا انتهای اقیانوس اطلس ارائه دهد ، سیستمی که انتظار دارد تا تابستان کار کند.

کانکا روز جمعه تلفنی گفت: “ما آماده هستیم.”  “ما اتوبوس هایی داریم که منتظر بهره برداری هستند.”

Rider Express تنها شرکتی نیست که به مسیرهای متروکه تازی مراجعه می کند.  خودی ها می گویند دلایل زیادی برای عقب نشینی شرکت آمریکایی وجود دارد ، اما یکی این است که از اول ژوئیه ، دولت انتاریو خدمات اتوبوسرانی را در مسیرهای جنوبی که به خوبی سفر می کنند ، تنظیم کرده است.  این راه را برای هر شرکتی که می تواند مجوز فعالیت دریافت کند هموار می کند.

تماشا کنید |  چرا تازی می گوید او رفت و چرا مهم است:

پس از یک قرن حمل و نقل اتوبوس در سراسر کشور ، تازی دیگر در کانادا فعالیت نخواهد کرد ، گزینه های حمل و نقل کمی برای برخی جوامع باقی می ماند. 1:57

رقابت و همکاری

جان استپووی ، مدیر توسعه تجارت در حمل و نقل غربی اقیانوس آرام مستقر در ادمونتون ، که EBus و Red Arrow را در مسیرهای غرب کانادا اداره می کند ، می گوید این شرکت به دنبال راه اندازی سرویس در انتاریو است.

Pacific Western که از سال 2011 روی سیستم بی نظم آلبرتا کار می کند ، آماده رقابت است.  اما همچنین این کار در کار با شرکتهایی که بازارهای منطقه ای خود را درک می کنند ارزش دارد.

استپووی گفت: “ما همچنان به دنبال فرصت برای گسترش خدمات و کار با سایر حامل های ارتباطی منطقه ای هستیم.”

سیستم هماهنگی با بازیکنان منطقه ای قدرتمند مانند Pacific Western دقیقاً همان چیزی است که مایک کسیدی ، مالک اتوبوس دریایی مربی آتلانتیک ، در ذهن دارد.

اقدامات حمل و نقل کانادا ، این فرصتی برای هماهنگی شبکه حمل و نقل زمینی است که شامل سیستم های مسافربری دولتی ، خدمات اتوبوس های بین شهری خصوصی و راه آهن های مسافت طولانی است. (کیت باکرت / CBC)

کسیدی امیدوار است که با همکاری دولت فدرال ، یک شبکه اتوبوس ملی هماهنگ با خدمات اتوبوسرانی منطقه ای در سراسر کشور ایجاد کند.  از جمله شرکتهایی که در حال مذاکره هستند می توان از Pacific Western ، Kasper که در مانیتوبا و شمال غربی انتاریو فعالیت می کند و Coach Atlantic Coach Atlantic.

کسیدی گفت: “طی شش ماه گذشته … ما ائتلافی را برای اتوبوس های ساحل به ساحل ارائه کرده ایم ، جایی که شما مسئولیت کامل خط اتوبوس های ترانس کانادایی یک شرکت خاص را ندارید.”

بخشی از برنامه وی ، برخی از یارانه های دولتی برای هزینه های سرمایه ای اتوبوس های بین شهری ، مشابه پول پرداختی به خدمات اتوبوس های شهری خواهد بود.

نه فقط گیلاس چیدن

ایده فقط انتخاب مسیرهای سودآور نیست ، بلکه ارائه یک سرویس مقرون به صرفه است که یک شبکه ستون فقرات را از کشورهای مختلف به بازیگران منطقه ای متصل می کند و مسیرهایی را برای جوامع کوچک و محلی ارائه می دهند.

Cassidy با استفاده از یک سیستم مشترک نرم افزاری ، سیستمی را ارائه می دهد که در آن مسافران می توانند حرکت روان از ناو به مخابراتی داشته باشند.  همچنین به هر اپراتور محلی امکان دسترسی به سیستم تحویل بسته سودآور را می دهد که به طور سنتی توسط سرویس های اتوبوسرانی اداره می شود.

جانسون از Transport Action می گوید ، یکی از مزایای چنین شبکه ای از قطعات این است که احتمال خرابی سیستم به دلیل خرابی یک شرکت کمتر است.  وی گفت که به نظر می رسد تازی گری فکر می کند برای شکست بسیار بزرگ است و برای ادامه کار سزاوار کمک مالی فدرال است.

جانسون ، مانند بسیاری دیگر در این کشور ، معتقد است که دولت فدرال باید در امر هماهنگی خدمات حمل و نقل بین استانی که سیستم های شهری و بین شهری را برای خدمت به همه کانادایی ها ادغام می کند ، مشارکت داشته باشد.

جانسون گفت: “در این زمینه ظرافت زیادی وجود دارد تا همه چیز بتواند برای شخصی که مهم است مسافر ، کانادایی که می خواهد از کورن بروک به سودبری برود و به دانشگاه برود به درستی کار کند.”

“او باید بتواند بلیط بخرد و بداند که همه این ارتباطات کارساز است و این کار آسان است.”

“با پرونده هایی از جیمز دان”.

Don Pitis را در توییتر دنبال کنید don_pittis

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
عرفان محمدپور