موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

جاناتا دال محمد شهاب الدین ، ​​نماینده سابق رشتریه ، که در تیرار زندانی بود ، روز شنبه در اثر بیماری COVID-19 در بیمارستان شهر درگذشت.

مدیر کل زندان Sandip Goel این پیشرفت را تأیید کرد.

مقامات زندان گفتند که شهاب الدین سیاستمدار گانگستر ، که در حال حبس ابد در Tihar است ، در 20 آوریل آزمایش مثبت پیدا کرد و در بیمارستان دین دیال اوپدیای بستری شد ، جایی که وی در حین درمان درگذشت.

وقتی وضعیت او دو روز پیش بدتر شد ، او را روی یک دستگاه تنفس در بیمارستان قرار دادند.

آقای گوئل به آژانس گفت PTI  “اطلاعاتی در مورد مرگ محد شهاب الدین از بیمارستان دین دیال اوپدیایا در دهلی دریافت شده است.  او از COVID-19 رنج می برد و در 20 آوریل در DDU پذیرفته شد. “

متهم به بیش از سه ده پرونده ، نماینده چهار بار RJD از سیوان نامی بود که مدتهاست منطقه را وحشت زده می کند.  وی در میان مردم محلی به “سلطان سیوان” و “صاحب” معروف بود.  وی در چندین مورد وثیقه دریافت کرده بود.

وی پس از گذراندن 11 سال در پرونده قتل مضاعف دو پسر جوان تاجر محلی چاندشوار پراساد ، در سال 2016 از زندان باگالپور آزاد شد.

آقای پراساد در آن زمان گفت: “آزادی محد شهاب الدین حکم اعدام ما است.” هندو بعد از وثیقه اش

با این حال ، شهاب الدین بار دیگر به زندان فرستاده شد و بعداً توسط دادگاه عالی در فوریه 2018 به زندان تیهار دهلی منتقل شد.

وی همچنین در قتل منشی محلی متهم شد.

شهاب الدین پس از آزاد شدن از زندان در باگالپور در سال 2016 ، اظهار نظر جنجالی کرد که “نیتیش کومار” وزیر ارشد “وزیر ارشد شرایط” است.

در غیاب او ، همسرش هینا سحاب نظرسنجی های پارلمان سیوان را به چالش کشید ، اما توسط کاویتا سینگ نامزد BJP شکست خورد.

شهاب الدین دو دختر و یک پسر دارد.

در سپتامبر سال 2020 ، پدرش شیخ محمد خصیبولا 90 ساله در روستای پراتاپور سیوان درگذشت.  گفته می شود که شهاب الدین برای شرکت در آخرین آیین های پدرش از آزادی مشروط محروم شد.

(تالیف Hemani Bhandari در دهلی نو)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
عرفان محمدپور