موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی
يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۴ ق.ظ

رکوردم را دست‌نیافتنی می‌کنم‌!

وی بابیان این‌که مدرک لیسانس ادبیات دارد و در رشته مدیریت کسب‌وکار ادامه تحصیل می‌دهد، اذعان داشت: مدرک تقویت حافظه خود را از دانشگاه مونترال کانادا اخذ کرده ام و در دانشگاه تبریز و آموزش‌وپرورش تدریس تقویت حافظه می‌کنم.

 

مرد حافظه ایران نتیجه موفقیت‌ها را بسته به اعمال خود انسان دانست و یادآور شد: تا زمانی که خودمان تلاش نکنیم حق نداریم ناملایمات اطراف را بهانه عدم پیشرفت خود کنیم، مسئولیت تمام امورات را خودتان به گردن بگیرید، خصلتی که بیش از همه در ژاپنی‌ها بروز دارد.

 

وی به سخنی از انیشتین پرداخت که "استعداد ماهیِ در شنا است نه بالا رفتن از دیوار" اذعان داشت: ما استفاده درست از حافظه را یاد نگرفته‌ایم، نباید به کسی گفت تو استعدادی نداری، چراکه با جرقه‌ای کوچک زندگی من دگرگون شد و ما باید این جرقه‌های زندگی خود را بیابیم.

 

حسن‌زاده افزود: شما حافظه ضعیف یا فراموشی ندارید، فقط عدم سازماندهی مطالب است که شما آن را فراموشی تلقی می‌کنید، مثلاً در داروخانه چرا تعللی در دادن دارو نیست، چون داروها سازماندهی‌شده است، والدین نباید فرزندان کم‌هوش خود را با داروهای روان‌پزشک درمان کنند، بلکه باید با شیوه تقویت حافظه آنان درمان شوند.

 

وی با ابراز تأسف از تحریم بودن کشورمان در رکوردهای گینس، گفت: هزینه‌های زیادی باید صرف کرد تا کارشناسان گینس جهت تست و تائید به ایران بیایند با این‌همه رکوردهای خود را در ایران زدم تا هوش ایرانی را به جهانیان ثابت کنم و دوست دارم رکورد من را هم‌وطنان و دانشجویانم بشکنند.

 

مرد حافظه ایران بابیان این‌که تندخوانی و تقویت حافظه باید به‌صورت همگانی آموزش داده شود، عنوان کرد: بسیاری از دولتمردان و رهبران بزرگ دنیا ازجمله مقام معظم رهبری در تندخوانی متبحر هستند و برای بالا بردن سرانه مطالعه و پیشرفت‌های گوناگون باید تندخوانی و تقویت حافظه به‌صورت همگانی تدریس شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان محمدپور