موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

میثم حجتی‌پور در نشست خبری ظهر امروز که در مرکز سازمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین اورژانس بیمارستانی تأمین اجتماعی کشور در مساحت 3300 متر در کرمانشاه ساخته می‌شود.

 

حجتی‌پور با بیان اینکه این اورژانس جدید در بیمارستان شهدا ساخته می شود بیان کرد: ایجاد زایشگاه جدید و مدرن بیمارستان حضرت معصومه (س) و ایجاد تخت‌های جدید در بخش ویژه نوزادان، بازسازی بخش رادیولوژی در بیمارستان شهدا از جمله این پروژه‌های دهه فجر است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال هشت پروژه مهم درمانی با اعتباری بیش از 36 میلیارد تومان در مجموعه تأمین اجتماعی آغاز شده است گفت: این پروژه‌ها تا زمان تکمیل بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی افزود: مجموعه این اقدامات سبب شد مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در سال 98 از بین 51 دستگاه اجراییبه‌عنوان دستگاه برتر معرفی شود و همچنین در ارزیابی مدیریت‌های درمان کشور رتبه نخست را کسب کند و در جشنواره شهید رجایی نیز رتبه برتر را کسب نمودیم.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای ورود کرونا تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان آماده پذیرش بیماران کرونایی شده است عنوان کرد: تأمین اجتماعی و علوم پزشکی همکاری لازم را با هم دارند و هرجا لازم بوده ظرفیت‌های درمانی تأمین اجتماعی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
عرفان محمدپور