موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

کیگان بردلی به خاطر نمی آورد که این کار راحت تر از روز پنجشنبه در اینسبروک باشد.  او فقط یک رنگ سبز را از دست داد.  طولانی ترین جفت او کمی بیش از 4 فوت بود.  این به 7 زیر 64 سال و یک شروع عالی دیگر برای قهرمانی والسپار اضافه شد.

این دومین دور است که اخیراً یک دوره Copperhead به بردلی داده است.

بردلی در پنج سوراخ آخر خود از چهار پرنده فرار کرد و در روز هجدهم با یک پرنده 20 فوتی و در روز کم نتیجه با برتری دو شوت به پایان رسید ، که معمولاً در این ایستگاه تور PGA دیده نمی شود.

بردلی گفت: “اساساً استرس در تمام روز صفر است.”  “من می دانم که کمی آشفتگی و کمی استرس خواهم داشت. اما تا امروز من خیلی خوب بازی کرده ام و خوشحالم که دوره ای مثل آن را طی کردم و نتیجه را شلیک کردم.”

ماکس هما ، برنده ریویرا ، هشت پرنده داشت و در یک گروه بزرگ 66 نفری بود که شامل امیلیانو گریلو و رایان مور بود.

برای همه نسیم نبود.  داستین جانسون ، بازیکن شماره یک جهان ، بیش از 12 سوراخ آخر خود پرنده ای ایجاد نکرد و مجبور شد به 71. حل و فصل کند. جانسون بیش از دو ماه است که در 10 تیم برتر کار نکرده است و باید نگران این باشد که ابتدا برش را انجام دهد .

جاستین توماس تولد 28 سالگی خود را با باز شدن عقاب و حرکت دادن اینچ از سوراخ در یکی جشن گرفت ، اما او در 9 عقب ایستاد و 69 شلیک کرد.

فیل میکلسون که از سال 2004 برای اولین بار در اینیسبروک بازی کرد ، 73 نفر را اخراج کرد.

هفت کانادایی روز پنجشنبه از فلوریدا جدا شدند.  نیک تیلور و مایکل گلیگیچ پس از به ثمر رساندن گل 2 به 69 ، جلو افتادند ، در حالی که دیوید هرن و کوری کانورز با یک ضربه عقب نشستند.  آدام هادوین و راجر اسلون در یک بازی 2 بر یک نتوانستند به تساوی برسند ، در حالی که مکنزی هیوز در طول روز 4 بر یک سقوط کرد.

خرما جدید چالش های جدیدی به همراه دارد

در مورد بردلی ، این پنجمین بار پیاپی است که او قهرمانی والسپار را با تساوی ششمی یا بهتر آغاز می کند.  او دو بار این بریدگی را از دست داد – از جمله در سال 2016 ، وقتی که با 18 سوراخ اختلاف را به دست آورد – و 30 بهترین را شکست.

به دلیل تغییر تاریخ ممکن است سال دیگری باشد.  این مسابقات از مارس 2007 بخشی از گهواره فلوریدا بود. به دلیل تغییر در تقویم ، این مسابقات به هفته آخر آوریل امسال منتقل شد.

در هوای گرمتر – دمای هوا 90 را تحت فشار قرار می دهد – این مسیر آب بیشتری از حد معمول می گیرد.  با کمی رطوبت بیشتر ، شرایط کمی ملایم تر بود.

بردلی از ابتدا و به خصوص در فینال بازی خود را به ثمر رسانده بود.  او Birdie را تنها باری که یک سبز را از دست داد ، کمی در سطح 15 ساخت.  او یک جفت 4 فوت داشت و دیگری کمی بیش از 3 فوت.  نه قطعه دیگر 20 اینچ یا کوتاه تر بودند.

بردلی گفت: “من واقعاً نزدیک نبودم که خودم را گول بزنم ، بنابراین حضور در آنجا و بازی کردن یک روز واقعا سرگرم کننده بود.”

در فصلی از بازیکنان که کششهای طولانی خود را بدون برد به پایان می رسانند ، مور ممکن است در صف حضور در لیست باشد.  آخرین 5 پیروزی وی در تور PGA در سال 2016 بود ، سالی که در جام رایدر بازی کرد.  او چهار ماه آخر سال 2020 را از ناحیه کمر از دست داد و کم کم در حال بازگشت است.

و پشتش چند روز گذشته کمی احساس تنگی کرده بود.  هوای گرم نیز به رویکرد محافظه کارانه کمک کرد.

وی گفت: “من نمی توانم زیاد تلاش کنم و کارهای زیادی انجام دهم.  “من فقط مجبور شدم آن را کاملا خنثی بازی کنم و به نوعی سه چهارم شوت ها را تا انتها زده ام و بدیهی است که جواب می دهد. شاید باید این کار را بیشتر انجام می دادم.”

کیسی برای سه ذغال سنگ نارس تلاش می کند

پاول کیسی ، در تلاش برای تبدیل شدن به تنها بازیکن چهارم در 40 سال گذشته که سه بار متوالی در یک تورنمنت پیروز شده است (تایگر وودز شش بار این کار را انجام داد) ، با یک شروع ناخوشایند 68 را پشت سر گذاشت. او همچنین چند سانتی متر از آس چهارمین حفره ، مثل اینکه یک فن از صندلی خود زود پرید.  لبشو گرفت.  او 2 کار کرد.

کیسی گفت: “در مورد سه ذغال سنگ نارس صحبت های زیادی وجود دارد و تا وقتی که من اینجا تمام نشوم ، در مورد آن صحبت می شود و من فقط می خواهم از پاتوق بگذرم ، که امروز این کار را کردم.”  “مطمئناً امروز نمی توانم آن را برنده شوم ، اما می خواهم پاتوق بگذارم.”

بهترین شروع – به هر حال او احساس کرد – متعلق به مایکل ویساکی بود ، که در اوایل هفته با ضربه 20 فوت خود به شهرت زیادی دست یافت تا روز دوشنبه در یک بازی مقدماتی پلی آف پیروز شود و اولین شروع خود را در یک رویداد تور PGA بدست آورد.  وقتی اخبار را با پدرش در میان گذاشت ، هق هق گریه می کرد.  او هنگام بالا و پایین رفتن مانند پرنده ای در اولین سوراخ پار-5 لبخند زد.

نکات برجسته نادر بود – او همچنین یک پرنده را در par-3 سیزدهم ساخت – و او با 74 باز کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
عرفان محمدپور