موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

هیماچال پرادش در حالی که فقط 1.07 دوز لاک در مقابل تقاضای 73 لاک به سطح دولت رسیده است ، با مشکل واکسیناسیون افراد در گروه سنی 18-44 سال مبارزه می کند.

گرچه وزیر ارشد جی رام تاکور از معرفی مرحله سوم واکسیناسیون برای گروه سنی 18-44 سال از سال اعلام کرد 17 مه، مقامات بهداشتی مطمئن نیستند سهام چه مدت دوام خواهد آورد.

واکسن ها دو روز در هفته در مراکز تعیین شده به این گروه سنی داده می شوند.  این به گسترش واکسیناسیون و اطمینان از واکسیناسیون مناسب تدریجی کمک می کند.

در گروه سنی 18-44 سال حدود 31 لاک وجود دارد که شرایط لازم را دارند.  با این حال ، داده های واقعی فقط پس از ثبت نام در دسترس خواهد بود.

دکتر نیپون جیندال ، مدیر مأموریت ، مأموریت ملی بهداشت (NHM) گفت: “واکسن ها فقط دوشنبه و پنجشنبه به این گروه سنی داده می شوند.  زمان ها در پورتال COWIN دو روز قبل از هر جلسه برنامه ریزی شده قابل مشاهده است.  “

تاریخ تعیین شده برای این ماه شامل 17 مه، 20 ، 24 ، 27 و 31 مه.

دکتر جیندال ، که همچنین سخنگوی دولت Covid-19 است ، گفت که این کشور به اندازه کافی لوازم را از انستیتوی سرم هند (SII) سفارش داده است ، که پس از 18 سال واکسیناسیون زایمان های منظم را انجام می داد.  رده سنی -44 معرفی شده است.

دولت ایالت گفت که برنامه واکسیناسیون برای گروه سنی 18-44 در مراحل ثبت نام کاملاً رعایت می شود.  فقط کسانی که پیام های پیامکی درباره نوبت خود را در مراکز واکسیناسیون منتخب دریافت می کنند ، که توسط وب سایت در وب پورتال منعکس می شود 15 مه، دوز داده خواهد شد.

به معاونین کمیسرها و روسای پلیس منطقه جهت اطمینان از نظم در سایتهای واکسیناسیون توصیه شده است.

راجیو سایزال وزیر بهداشت همچنین به رسانه ها گفت که تقاضای زیادی برای واکسن در کشور وجود دارد.  وی افزود: “امیدوارم در ماه های آینده تجهیزات افزایش یابد.”

وزیر گفت واکسیناسیون برای 45 سال آینده طبق برنامه ادامه خواهد داشت ، زیرا برای کسانی که دوز دوم را دریافت می کنند کمبود واکسن وجود ندارد.

پس از اینکه دولت گفت فقط چند هزار دوز باقی مانده است ، چندین افسر ارشد پزشکی (CMO) این واکسن را در مراکز تشخیص داده اند.

در همین حال ، دولت تصمیم گرفته است تا کارمندان بانک ، معلمان وظیفه Covid ، رانندگان HRTC ، هادی ها ، اپراتورهای پمپ بنزین ، صاحبان انبارهای PDS ، کارمندان خدمات مالی ، شیمی دانان ، کارمندان Lok Mitra Kendras ، کارمندان بخش کودکان را تحت پوشش قرار دهد. WCD و کارگران در صنعت داروسازی در واکسیناسیون به عنوان گروه های اولویت دار

 

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه مهمتر ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۴
عرفان محمدپور