موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

تورنتو – رئیس شرکت مادر رستوران روز جمعه گفت: سفارشات فعلی برای اقامت در خانه در کانادا همچنان در تیم هورتونز کاهش می یابد و تأثیر آن در درمان قهوه صبحگاهی بیشترین مقاومت در فروش این زنجیره است.

خوزه سیل ، مدیر عامل شرکت رستوران برندهای بین المللی ، طی یک کنفرانس تلفنی به تحلیلگران گفت: “شکی نیست که بزرگترین عامل تأثیرگذار بر عملکرد ما در تیمز ، ادامه محاصره بیشتر کشور است.”

وی گفت: “کانادا همچنان در بسیاری از کشورها با تحرک بسیار محدود با محاصره شدید روبرو است.”  “آمریکایی ها مسیر بسیار متفاوتی از COVID را نسبت به کانادایی ها تجربه می کنند.”

در واقع ، رستوران مارک – همچنین شرکت مادر Burger King و Popeyes – بیش از انتظار بود زیرا گزارش داد سود سه ماهه اول آن افزایش یافته و فروش آن نسبت به یک سال قبل افزایش یافته است.

این شرکت که حساب های خود را به دلار آمریکا نگهداری می کند ، اظهار داشت که درآمد خالصی را که به سهامداران عادی مربوط می شود 179 میلیون دلار یا 58 سنت برای هر سهم رقیق شده برای سه ماهه منتهی به 31 مارس محقق کرده است.  این نتیجه در مقایسه با سود 144 میلیون دلاری یا 48 سنت برای هر سهم رقیق شده در سه ماهه مشابه سال گذشته است.

درآمد سه ماهه 1.26 میلیارد دلار بود که در سه ماه اول سال 2020 تقریباً 1.23 میلیارد دلار بود.

اما تصویر کلان شرکت ، کاهش تیم هورتونز را پوشانده است که از کاهش 4.9 درصدی فروش در کل سیستم طی دوره سه ماهه خبر داده است.  این در مقایسه با سه ماهه مشابه سال 2020 است که 9.9 درصد کمتر از سال 2019 است.

سیل گفت: “تیم هورتونز ، کانادا ، طی دو سال 14 درصد افت کرده است.”

با این حال ، این شرکت با تعدادی از روندهای مثبت که نشان دهنده بهبود خوب زنجیره قهوه پس از COVID است ، مورد تشویق قرار گرفته است.

این گزارش توسط مطبوعات کانادایی برای اولین بار در تاریخ 30 آوریل 2021 منتشر شد.

شرکت های موجود در این داستان: (TSX: QSR)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
عرفان محمدپور