موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

آیا این پایان کار آن است؟

با زمزمه ، نه صدا؟

با کوچکترین اشاره ای به تناقض؟

بدون اینکه یک هوادار حاضر شعار “فرد-مرگ!”

با نام “ریتیچ” – دروازه بانی که چهارشنبه شب آنقدر لباس نپوشید – در راه توئیتر تورنتو ، به خاطر خدا؟

در حالی که ما مطمئناً آماده اعلام دوران برگ افراوی فردریک آندرسن قبل از سقوط جگر پس از فصل نیستیم – پلی آف می تواند برنامه های دروازه بان ها را با سرعتی بالاتر از آنچه شما می گویید جیک اوتینگر رقم بزند – شکی نیست که برای اولین بار در پنج سال سریال برگ ها ، چین دیگر به اندرسن گم نخواهد شد.

برای اولین بار در NHL در 60 روز گذشته ، بازتوانی 31 ساله مهمترین داستان در این بازی بی معنی بود.

آندرسن و سازمان سعی کرده اند وقتی او را صدا می زنند ، او را برای موفقیت به بهترین شکل ممکن تنظیم کنند.

ابتدا GM کایل دوباس برای اولین بار از شرطی سازی AHL با Marlies استفاده کرد.  او سپس سقف پرداخت را به حد مجاز رساند (و بازی های مجدد را در این بازی برای اسکیت بازان راسموس ساندین ، ​​زک هیمن و رایلی نش فدا کرد) تا ترتیب شروع نهایی مسابقات NHL در فصل منظم را برای آندرسن ، یک لنگر بیش از حد سنگین در شهر برای نیم دهه .

آندرسن در از دست دادن 4-3 وقت اضافه مقابل سناتورهای اتاوا چهار گل دریافت کرد در 28 شوت ، که نامزدی را برای جوایز روسای جمهور لیواس درهم شکست و امتیازات کامل را برای سبقت گرفتن از فصل خود با یک امتیاز بالا کسب کرد.

“او بازی را پشت سر گذاشت.  او خوب حرکت می کرد.  من می توانم بگویم که این امر برجسته بود ، “مربی شلدون کیف گفت.  “این درواقع هدف این بازی بود ، او فقط آن را در دهه 60 گذراند و احساس خوبی داشت.  به نظر می رسد که چنین بوده است.  “

آندرسن 21-22-2020 را به پایان رساند ، قرارداد حیاتی او برای فصل UFA ، با ثبت رکورد 13-8-3 ، 2.96 گل در مقابل میانگین و 0.895 درصد پس انداز.  همه این ارقام مشکلات جدی هستند.

دیگر باند وجود ندارد تا زانوی آندرسن احساس قدرت کند و دروازه بان احساس اطمینان کند – دو گل در هم تنیده از اواسط مارس.

اگر او دوباره در شبکه Maple Leafs ظاهر شود ، زیر نورهای شدید پلی آف قرار خواهد گرفت.  برای اولین بار در دوره آندرسن ، تورنتو هفته آینده در خانه مقابل مونترال سریال های خود را باز می کند که مورد علاقه زیادی قرار بگیرد.  و یک بار دیگر ، خط دفاعی واقع در مقابل شاخه های لیفز ، در میان بهترین های لیگ قرار خواهد گرفت.

با این حال ، به نظر می رسد که فقط یک مانع مهم جک کمبل – گرفتن نقش شماره 1 با سابقه ثبت امتیاز 17-2-2 و میزان پس انداز درخشان 0.923 – زمینه را برای داستان خرید آندرسن فراهم می کند.

“او بسیار کار کرده است.  ما این اتفاق را هر روز در زمین اسکله شاهد بودیم ، فقط برای آماده سازی و بازگشت به سلامت هرچه بیشتر ، بدیهی است که وارد شبکه شویم و احساس کنیم. “

“فکر کردم او امشب واقعاً خوب بازی کرد.  گاهی اوقات ما به اندازه کافی برای او خوب نبودیم.  در واقع ، ما آن را به چند نفر از آنها ندادیم ، این فقط به ما مربوط است.  فکر کردم خوب به نظر می رسد  به نظر اعتماد به نفس داشت.  من فکر می کنم این تمام چیزی است که شما واقعاً می توانید از یک قطعه بزرگ مثل او برای این تیم بخواهید.  “

لیک های سابق نیکیتا زایتسف (انفجار نقطه ای پیش بینی شده) و کانر براون (متن سخت کوش ، بهترین پنجمین دوره مسابقات NHL) آندرسن را با اهدافی قابل قبول تعیین کردند.  اما تازه کار پارکر کلی ، اولین بازی NHL خود را ، از زاویه سنگین او را کتک زد و جاش نوریس چاقو را نه ثانیه به OT تبدیل کرد.

آندرسن گل ها را به عنوان “برخی از بازی های عجیب و غریب و برخی جهش های ناگوار” یادآور شد.

“شاید زنگ زده باشد.”  شاید من می توانستم چند کار را متفاوت انجام دهم [and] این می تواند یک نجات باشد ، اما در کل احساس خیلی خوبی داشتم “، آندرسن گفت.  “این احساس را داشتم که خیلی خوب حرکت می کنم.  من در آنجا احساس اعتماد به نفس کردم و نمایش هایی را انجام دادم.  فقط در شبکه آرام باشید.  “

صادقانه بگویم ، لیفس با احتیاط مقابل آندرسن بازی کرد.  احتمالاً خیلی آرام است.

جیک موزین گفت: “فقط زندگی و انرژی وجود ندارد.”

مطمئناً ذهن نمی تواند در بازی 1. سرگردانی کند. حفظ خود طبیعی است.

کیف گفت: “این بزرگترین مانع ذهنی در حال حاضر است.”  “پسران می خواهند خوب بازی کنند.  آنها می خواهند بازی را ببرند.  اما پسران ما می دانند اینجا چه گوشه ای است و هیچ کس نمی خواهد خیلی سخت وارد آن شود.  بنابراین ، در هر کاری کمی خجالتی هستید و از نظر ذهنی کاملاً درگیر آن نیستید.  اما این یک فصل 56 بازی است و ما فقط 55 بازی داریم.

“ما آن را نداریم [cap] انعطاف پذیری ، بنابراین می توانید تغییرات گسترده ای ایجاد کنید و بسیاری از افراد را بنشینید.  ما باید راهی پیدا کنیم که از نظر ذهنی در آن بمانیم تا مطمئن شویم که نگهبانان خود را ناامید نمی کنیم.  سپس اتفاقات بد ، آسیب ها و مواردی از این دست رخ می دهد.  “

بله ، کیف فقط باید به دروازه بان خود نگاه کند تا مصدومیت عوارض را ببیند و موارد دیگر را می توان مشخص کرد.

آندرسن در طول 5 فصل حضور در تورنتو 267 بازی را آغاز کرد ، با 8،466 شوت روبرو شد ، 7،740 ضربه عالی انجام داد و 12،625 دقیقه در آن ضربات ماند.  فقط کونر هلبوک از وینیپگ در این مدت کار بیشتری دید.

بنابراین ، نه ، روزهای برگ آندرسن به همین ترتیب پایان نخواهد یافت.  اگر هیچ چیز دیگری نیست ، آنها در نهایت کار بیشتری خواهند کرد – حتی اگر در پشت صحنه باشد.

آندرسن درباره قدم بعدی خود گفت: “فقط مثل من به کار خود ادامه دهید.”

“من مشتاقانه منتظر این سفر با این تیم هستم.  سرگرم کننده است که هر روز در این تیم باشید و با پسران مبارزه کنید.  همه می توانند همه کارهای ممکن را انجام دهند و کمک کنند.  من به این کار ادامه خواهم داد  “

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۳
عرفان محمدپور