موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی
يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

از اقدام مسئولان گل گهر بسیار خوشحال شدیم

وی در مورد بهره‌مندی تراکتور از بازیکنان تأثیرگذار و برنامه این تیم برای دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: مسلماً برخورداری از بازیکنان با تجربه و با کیفیتی که کمتر تیمی در لیگ ما از آن برخوردار است، دست ما را برای همه برنامه‌های تاکتیکی باز می‌گذارد. مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد:

 

آماده شده‌ایم برای شرایط متفاوتی که رقم خواهد خورد. طبیعتاً بازی فوتبال سرشار از وقایع پیش‌بینی نشده است و بازیکنان با کیفیتی که داریم برای این روزهای سخت و لحظاتی که شاید از قبل خیلی قابل پیش‌بینی نبوده بتوانند به ما کمک کنند. بازیکنان باکیفیتی هم روی نیمکت داریم که می‌توانیم در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنیم.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: چیزی که مسلم است، این است که تیم ما هم از نظر ذهنی دارای ذهنیت تیم برنده بوده و هم از نظر هماهنگی تیمی به وضعیت نسبتاً مطلوبی رسیده‌ایم که فکر می‌کنم می‌تواند در لحظات سخت و شرایط متفاوت به ما خیلی کمک کند.

 

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: خیلی خوشحال شدیم که مسئولان گل گهر سیرجان دست به کار شده و قدم پیش گذاشتند و از اتفاقی که بازیکن این تیم عامل اصلی‌اش بود، عذرخواهی کردند. امیدواریم پس از حکمی که کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به صورت موقت برای سعید مهری و بازیکن گل گهر صادر کرده، با بررسی مستندات ارائه شده به کمیته انضباطی، شرایط سعید مهری هم زودتر عادی شده و بتوانیم در بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

 

چمنیان در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: تنها محروم ما برای بازی فردا وفا هخامنش است که در بازی با گل گهر سیرجان 4 کارته شد. خوشبختانه مصدومان‌مان مشکل خاصی ندارند ولی همیشه تا قبل از بازی تیم پزشکی در مورد مصدومیت‌های باقی‌مانده برای بازیکنان اظهارنظر می‌کند.

 

وی ادامه داد: منتظر هستیم که اظهارنظر نهایی در پایان امروز صورت بگیرد. اگر بتوانیم از همه ظرفیت‌مان استفاده کنیم، شاید شرایط بهتری برای انتخاب نفرات داشته باشیم. سعید مهری هم با محرومیت ناخواسته مواجه است چرا که انصافاً در آن بازی مرتکب هیچ خطا و رفتار غیراخلاقی نشد.

 

چمنیان در پایان گفت: ما از 5 بازی که توانستیم پیروزی کسب کنیم، با احتساب دیدار با ماشین‌سازی که به عنوان مهمان محسوب می‌شدیم، 4 بازی را بیرون از خانه پیروز شدیم. بنابراین برای بازی فردا خیلی خیلی زیاد انگیزه داریم که بتوانیم از این بازی خانگی حداکثر امتیاز را کسب کرده و از امتیاز میزبانی‌مان برخوردار باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۲
عرفان محمدپور