موج خبر بلند!

بررسی خبر بخ بلندای امواج سونامی

 

ونکوور – کم معنی ترین بازی تاریخ لیگ ملی هاکی برای جونا گادوویچ بیش از سایر اعضای ونکوور کانوکس بود.

این اولین بار بود

وینگر 22 ساله ویتبی ، انتاریو ، هفتمین بازیکنی شد که در این فصل اولین بازی NHL خود را برای کانوکس انجام داد ، هنگامی که یکشنبه شب در مقابل رابرگ آرنا در مقابل شعله های کالگری صف آرایی کرد.

از زمان شروع NHL 103 سال پیش ، بازی آرایش اولین مسابقه فصل عادی از مرحله پلی آف جام استنلی بوده است.

سه بازی چهار روزه کاملاً بی معنی این هفته بین Canucks و Flames که آخرین بار حذف شده اند ، آخرین علامت شیوع 21 بازیکن COVID-19 در ونکوور در ماه آوریل است.

بازی روز یکشنبه باعث لذت جالب توجهی شد چون کانوکس در دوره سوم از چهار گل کاسته بازگشت ، اما در وقت اضافه 6 بر 5 شکست خورد که الیاس لیندولم از شعله های آتش در دفاع از الکس ادلر که گل بهتری برای 100 ام بود ، از روی دروازه عبور کرد. از حرفه NHL او.

گادوویچ به سختی بازی کرد ، اما بازی مطمئناً برای او یا کادر توسعه کانوکس و لیگ های فرعی بی معنی نبود.

وی هفته گذشته پس از صعود (و قرنطینه) از لیگ هاکی آمریکا به جمع Canucks پیوست ، اما قبل از اینکه بتواند در NHL بازی کند ، باید منتظر بماند تا فصل Utica Comets در روز یکشنبه به پایان برسد.

ویل لاک وود ، وینگر 22 ساله دیگر ، انتظار می رود هشتمین بازیکن اولین بازی NHL خود در این فصل برای ونکوور باشد ، وقتی که کانوکس و شعله های آتش بعد از ظهر سه شنبه دوباره بازی می کنند.

اینها هشت بازیکنی هستند که در یک فصل 56 بازی حضور دارند.  شش نفر از این بازیکنان – همه به غیر از تازه نفس های اروپایی نیلز هوگلندر و مارک مایکلئیس – توسط تیم مزرعه خود در یوتیکا برای کانوکس آماده شدند.

بله ، آسیب دیدگی و باخت در ونکوور موقعیت هایی را ایجاد کرده است که اگر کانوکس به جای تیم قرعه کشی پنج نفره در این فصل به عنوان تیم پلی آف بازی می کرد ، دیگر وجود نداشت.

اما هشت بازیکن هنوز یک موفقیت قابل توجه در پیشرفت بازیکنان هستند ، چیزی که در واقع برای کانوکس ها در فصلی که اشتباه رخ داده مثبت است.

به این فکر کنید: اولین بازی گادوویچ به این معنی است که پنج بازیکن اول متشکل از کانوکس در سال 2017 قبلاً در این تیم بازی کرده اند.  کول لیند و دور چهارم جک راتبن اخیراً پس از شیوع ویروس کرونا ، وانکوور را مجبور کرد که 19 بازی آخر خود را در طی 32 روز انجام دهد.

دروازه بان مایک دی پیترو که سومین دور خود را در سال 2017 پشت سر می گذارد ، بیشتر از این فصل را در تیم تاکسی ونکوور گذرانده است که دو سال پیش به دلیل آسیب دیدگی شروع کرده است.  بیشتر مردم اولین دور این پروژه را شنیده اند: الیاس پیترسون.

گادوویچ به گل اول “شعله های آتش” ضربه زد ، از کانوک جاش لیوو سابق.  اما مهاجم 210 پوندی که قبل از بازنشستگی 15 گل در 19 بازی برای یوتیکا به ثمر رسانده بود ، پس از متیو هایمور مدافع ونکوور ، مدافع شعله های آتش در دوره دوم ، در یک نبرد بزرگ مقابل کانر مکی نیز قدم گذاشت.

او بعد از آن بازی نکرد.  زمانی که گادوویچ خطای اصلی ، تحریک کننده و خطای 10 دقیقه ای خود را انجام می داد ، قایقرانان با اختلاف 5-1 برمی گشتند.  بروک بویزر دو بار موفق به گلزنی شد.  گادوویچ با 4:55 زمان یخبندان و داستانی برای پایان زندگی خود به پایان رسید.

وی گفت: “این یک تجربه عالی برای من بود.”  “من بهترین بازی نکردم.  می توانستم خیلی بهتر باشم و باید خیلی بهتر باشم تا وقت بیشتری را روی یخ بگیرم.  اما من تمام تلاشم را کردم.

“وقتی زمین را ترک کردم و شروع به زدن چند گل کردیم ، بسیار هیجان زده شدم.  پسرها وزوز می کردند و من مثل یک تشویق نیمکت نشسته بودم.  من خیلی خوشحال شدم که دیدم چگونه جشن گرفتیم و آن را بستیم و به دنباله هایی رفتیم و تماشای آن سرگرم کننده بود.  “

تماشای پیشرفت بازیکن موفق همیشه سرگرم کننده است.

رایان جانسون ، مدیر توسعه بازیکن ، که به عنوان مدیرعامل Comets دو برابر شده است ، به Sportsnet گفت: “او هرگز فرصت دفاع از هم تیمی خود را تسلیم نمی کند.”  “جونا توانایی بازی در مناطق سخت را دارد.  شرط می بندم 14 گل او (در AHL) به فاصله پنج فوت از هدف رسیده باشد.  او در مناطق دشوار زندگی می کند و راه هایی برای گلزنی پیدا می کند.  او چیزی ساخت.  “

پس از اولین فصل ناخوشایند هاکی حرفه ای ، هنگامی که نوجوان سابق Owen Sound Attack در 43 بازی فقط چهار بار گل زد و با یوتیکا در 19-2018 به یک خط محکم تبدیل شد ، گادوویچ فصل گذشته تبدیل به “چیزی” شد.

او شروع به تقویت و کمی سریعتر کرد ، تحولی که در سال جاری نیز ادامه یافت و منجر به موفقیت هجومی وی شد.

جانسون گفت: “من اعتبار زیادی به جونا می دهم به این معنا که به عنوان یک بازیکن سال اول ، تحقیرآمیز بود.”  “این یک تغییر بزرگ برای هر بازیکن در سال اول جوانب مثبت است ، و بازیکنانی که در نوجوانان جهان بازی کردند و از 15 سالگی در بالاترین سطح قرار داشتند ، زمانی که برای اولین بار با مشکلات روبرو شدند ، این یک آزمون واقعی است. تا ببینم از چه ساخته شده اند.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.  او واکنش را کاملاً کنترل کرد.  یک چالش طبیعی برای پسران این است که … ایجاد هویت خود به عنوان یک حرفه ای.  چه چیزی شما را به NHL می رساند؟  پسران می توانند خود را در فضای میانی پیدا کنند جایی که این هویت را ایجاد نمی کنند.  شما می روید تا شخصی را بیاورید و اولین چیزی که یک سرمربی از شما می پرسد این است که: “خوب ، او چگونه است؟” و وقتی نمی توانید به این سوال در مورد مربی یا مدیر کل پاسخ دهید ، تربیت آن شخص سخت است.  “

جانسون می تواند به این س forال برای تراویس گرین ، مربی کانوکس پاسخ دهد: گادوویچ بزرگ و شجاع است ، در مناطق دشوار بازی می کند و مهارت و حضور کافی از شبکه برای گلزنی دارد.  این همان چیزی است که او می تواند باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۷
عرفان محمدپور